Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Driving backwards in de vorm van achtjes

  1. #1
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Westmeerbeek
    Berichten
    298

    Driving backwards in de vorm van achtjes

    Misschien voor velen niet nieuw, maar ik ben zelf nogal inspiratiearm, dus ben wel trots op dit. In mijn poging om het voor paardlief leuk en nieuw te houden heb ik gisteren mijn paardje achterwaarts een 8 laten stappen rond 2 palen. Initieel had hij zoiets van: wat is het nu : achteruit (op energy up of vingertje) of wijken van de achterhand? Nu ja, beide tegelijk dus. Toen hij het eenmaal doorhad leek het alsof hij nooit anders gedaan had.

  2. #2

    Re: Driving backwards in de vorm van achtjes

    Leuk bedacht! Ik doe wel eens slalom achterwaards en mijn paard doet het wel, maar je ziet 'r denken: dit kan veel simpeler..

    Maar achtjes zijn ook eens leuk om te proberen.

  3. #3
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Driving backwards in de vorm van achtjes

    Leuk!
    Ik liet Fenna wel al vaker achtjes lopen maar dan vooruit @liberty terwijl ik aan de zijkant van de acht blijf staan. Zelf vind ik dit een leuk spelletje, maar Fenna draait er haar hoef niet meer voor om en vind het saai geworden Nu gaan we dus de 8 in zijn achteruit eens proberen!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  4. #4
    Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Land van de frieten
    Berichten
    3.364

    Re: Driving backwards in de vorm van achtjes

    Hier nog zo'n inspiratieloze. Goed idee dat ga ik ook proberen. bedankt voor de tip!
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •