ik ben aan het denken am als ik door de laatste spelletjes van L1 heen ben heel op het gemakje te beginnen met de rij 'dingen'. groen paard dus gaan we er samen uitgebreid onze tijd voor nemen. het is niet men bedoeling om er op en weg te rijden. ondertussen kan ik de L1 grondwerkoefeningen ook onderhouden, maar als deze er goed moesten inzitten zou het misschien nogal saai kunnen worden, kan ik dan al stilletjes beginnen met grondwerkoefingen van L2? of moet het echt pakket per pakket zijn. natuurlijk kan je combineren maar ik wilde even weten wat mensen ervan vinden die zelf al zo ver zijn.
ondertussen is men andere verzorgpaard ook thuis gekomen. hij is dressuurmatig gereden. binnenkort krijg ik een paar lessen,(op vraag van de eigenaars) met een instructrice die erg paardvriendelijk is en vrij natural is. met hem wil ik dan ook grondwerk beginnen doen en zo overgaan naar PNH.
dus dat wordt een heel gecombineer hè
wat vinden jullie? vooral van L1 samen met L2? lukt het, is het goed om de verveling tegen te gaan of beter wachten en andere dingen doen?
Bladwijzers