Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: L1 en L2 combineren

  1. #1
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    L1 en L2 combineren

    ik ben aan het denken am als ik door de laatste spelletjes van L1 heen ben heel op het gemakje te beginnen met de rij 'dingen'. groen paard dus gaan we er samen uitgebreid onze tijd voor nemen. het is niet men bedoeling om er op en weg te rijden. ondertussen kan ik de L1 grondwerkoefeningen ook onderhouden, maar als deze er goed moesten inzitten zou het misschien nogal saai kunnen worden, kan ik dan al stilletjes beginnen met grondwerkoefingen van L2? of moet het echt pakket per pakket zijn. natuurlijk kan je combineren maar ik wilde even weten wat mensen ervan vinden die zelf al zo ver zijn.
    ondertussen is men andere verzorgpaard ook thuis gekomen. hij is dressuurmatig gereden. binnenkort krijg ik een paar lessen,(op vraag van de eigenaars) met een instructrice die erg paardvriendelijk is en vrij natural is. met hem wil ik dan ook grondwerk beginnen doen en zo overgaan naar PNH.
    dus dat wordt een heel gecombineer hè

    wat vinden jullie? vooral van L1 samen met L2? lukt het, is het goed om de verveling tegen te gaan of beter wachten en andere dingen doen?

  2. #2
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.329

    Re: L1 en L2 combineren

    Ikzelf zit nog in level 1 dus ik kan je niets wijzer maken over de combinatie L1 en L2, maar er staan ook heel leuke dingen in het Challenge boekje van L1. Bij mij zitten ook alle games erin, maar dan breng ik er gewoon veel variatie in om het niet saai te maken. Dan gaan we eens wandelen, of proberen we eens een sprongetje...

    xxx julie

  3. #3
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: L1 en L2 combineren

    tuurlijk lekker doen! met grondwerk kun je desnoods tot L3 doorgaan als je paard nog niet klaar is om te rijden. Andersom kan trouwens niet: grondwerk op L1 blijven en met rijden verder gaan. Maar gewoon verder gaan met L2 grondwerk kan prima. doe ik ook

  4. #4
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: L1 en L2 combineren

    Zéker doen Skey! Als je de grondoefeningen van L1 kunt, dan *moet* je zelfs doorgaan met de grondoefeningen van L2. Want als je in L1 zou blijven hangen, alleen maar omdat je met rijden nog niet zo ver bent, dan gaan zowel jij als je paard je stierlijk vervelen. Bovendien: hoe verder je komt met grondwerk voor je gaat rijden, hoe makkelijker het rijden straks zal gaan!

  5. #5
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: L1 en L2 combineren

    badenkt voor jullie advies. ik dacht al dat het het beste was om niet te blijven hangen, maar was niet zeker, dus... nu wel.

  6. #6
    Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    561

    Re: L1 en L2 combineren

    je kan inderdaad L1 met L2 combineren. Dat ga ik straks ook doen. Mijn L1 grondwerk is hopelijk over een niet al te lange tijd afgesloten en dan is als het goed is mijn L2 er dus ja, ga dan gewoon lekker verder.
    Enne als je al ver in L2 bent, heb je weer een beter respect van je paard als het goed is en dat maakt het rijden ook weer makkelijker.
    ride like the wind

  7. #7
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: L1 en L2 combineren

    Ik zou het ook zeker doen! Vooral bij een paard wat jong is en zich dus snel kan vervelen

    Ikzelf ben nu net begonnen met het grondwerk van level 3, en met rijden doe ik een combinatie van level 1 en 2. En dan steeds wat meer puntjes op de i zetten zeg maar, gaat prima
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  8. #8
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: L1 en L2 combineren

    zo linda. jij gaat echt snel vooruit zeg. wat gaaf. ben wel erg benieuwd!!! heb je geen mooi filmpje of wat leuke actie foto's, van die knappo bonte dame van je (en jezelf)???

  9. #9
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: L1 en L2 combineren

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    zo linda. jij gaat echt snel vooruit zeg. wat gaaf. ben wel erg benieuwd!!! heb je geen mooi filmpje of wat leuke actie foto's, van die knappo bonte dame van je (en jezelf)???
    Helaas niet, ik moet mijn vriend nog even overhalen hihihi...duim voor mooi weer, want dan gaat hij waarschijnlijk wel mee en kan hij eens een paar foto's en een filmpje maken
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  10. #10
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: L1 en L2 combineren

    tof, kunnen we jullie eens in actie zien!

  11. #11
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Locatie
    Schimmert
    Berichten
    1.255
    Dagboek Berichten
    3

    Re: L1 en L2 combineren

    Hai Skey

    Hier nog een hoor, en het gaat prima! Met grondwerk ben ik iets verder dan met rijden, dus gewoon je programma volgen en inderdaad, je hebt er alleen maar profijt van!
    Succes!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •