Als er voor januari nog 2 plaatsen vrij zijn willen Siem (ponyjongen) en ik graag meedoen.
groetjes Sandra
Als er voor januari nog 2 plaatsen vrij zijn willen Siem (ponyjongen) en ik graag meedoen.
groetjes Sandra
Ik heb jullie genoteerd voor de 6e. Ik zal je binnenkort een pb sturen met de gegevens van de stal. Leuk dat jullie meerijden.Oorspronkelijk Geplaatst door allegro
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
Ha, leuk!
Leuk Siem, met een beetje mazzel kunnen we eindelijk meeten!
Nou inderdaad Miran!
Volgens mij krijgt Wim op deze manier heel wat Haffies voorgeschoteld
Knowie doet ook mee op 6 januari, samen met mijn vriendin Jitske! Jippie! Ik ben er ook, want ik moet haar uiteraard brengen! Jippie!
Miran, hoe laat moet jij?
Ik ben om 14.45, dus misschien zien we elkaar nog.
ik kom waarschijnlijk kijken, samen met evenaar
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
hee, leuk, dan zien we jullie ook!
Toch nog forummeeting
en nvvr meeting
Ik rij om 13.15, ben er ruim op tijd om Sheril even aan de bak te laten wennen. Siem, tussen onze lessen kunnen we mooi even kennis maken . Sheril is de Haf zonder aftekeningen, op een verdwaalde stip na, die zullen er niet veel zijn.
Stacey, hoe laat ben jij er? Ik zou het wel leuk vinden om jou ook weer even te zien.
Ah, leuk dat jij ook in de middag rijdt. Wij komen met twee Hafjes rond twee uur aan, dus dan treffen we elkaar precies nog even.
Ik ben van de lichte Haf en Sandra is van de donkere Haf.
Tot zaterdag!
Jitske heeft als laatste les om 1700. We zijn er dus pas aan het eind van de middag.
Ik vond het erg fijn gisteren, leuke stal, leuke mensen en weer een fijne les! Leuk om verschillende mensen ontmoet te hebben, Siem, sorry dat we ineens weg waren. Ik kreeg het koud en wilde graag voor het donker op stal zijn .
Astrid, bedankt voor de organisatie! Misschien alleen volgende keer een routebeschrijving erbij .
Weet je al meer over een nieuwe datum? Mocht je er iets mee kunnen, 11 t/m 18 maart kan ik niet.
Ik vond het ook erg leuk om jullie allemaal te ontmoeten ! En heb zelf weer een hoop van Wim geleerd (oa dat ik nog weinig bak van het lange lijnen ).Oorspronkelijk Geplaatst door Miran
En ja ... die routebeschrijving; die hebben jullie in ider geval niet meer nodig. Ik heb gisteravond gelijk een mail gestuurd en gevraagd wat nog beschikbare data zijn. Zodra ik wat weet zet ik het hier weer op het forum.
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
Bladwijzers