Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Luizen behandeling

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Re: Luizen behandeling

Gisteren heb ik dan beide paarden gewassen en de stal ontsmet. Vandaag zijn de halsters, borstels en dekjes aan de beurt (die had ik gisteren al mee naar huis genomen). Bewerkelijk hoor, die luizen!
    Ik ben trouwens blij te horen dat in de meeste gevallen de luizen niet naar andere paarden oversprongen. Mijn dierenarts zei ook dat luizen alleen de langhariger pony`s en paarden uitzoeken. Dieren met een korte vacht krijgen er geen last van.
    Over 10 dagen moet ik weer alles onder handen nemen en daarna eigenlijk ook nog een keer. Maar ik zie wel even, misschien dat twee keer ook wel genoeg is. Dat zou ik helemaal niet erg vinden
    Gisteren was het dan warm weer maar als het weer kouder is vind ik het niet zo prettig de paarden met koud water te moeten wassen.

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

brrrr, ik heb overal kriebels op mijn hoofd!!!!!

Hopelijk zijn Pjelk en Beau snel van hun luisjes af, zo te horen heb je er aardig wat werk aan.

Ehm, mss jezelf ook maar op luizen controleren kan geen kwaad. Een meisje bij mji op de basisschool had heel vaak paardenluizen op haar hoofd Haar paarden hadden altijd luizen, wat volgens haar normaal was.

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

en Mellien, zijn de luizen al weg?

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten