Van de week heb ik (of eigenlijk dovish) level 1 gefilmd en vandaag gaat ie op de bus. Dat werd ook wel tijd na dik een jaar Parellien . Helemaal tevreden ben ik toch nog niet. De dingen die normaal heel goed en vanzelfsprekend gaan gingen nu namelijk helemaal niet zo super. Pjelk kan anders altijd prima 2 tot vier rondjes draven bij de circling game en valt eigenlijk nooit terug. Nu ging hij na iedere twee drafpassen terug in stap! Hij was echt heel traag en uiteindelijk heb ik wel een fase 4 gebruikt maar ook dat had niet heel veel effect. Pff ik had nogal wat moeite met mijn EF op dat moment zo voor de camera! Ook de sudeways ging heel traag en lang niet zo goed als anders. En ook was ik de friendly game met stick en string compleet vergeten, die staat nu pas echter de circling game Hoe erg zou dat zijn?
Ook liep Pjelk steeds een beetje met zijn staart te wiebelen omdat hij bij de opnames nog luizen had (waar ik hem gisteren overigens voor behandelt heb). Ik ben erg benieuwd wat Eddy daarvan gaat maken! Het was trouwens ook wel vaak zo dat hij en met zijn staart zwiepte en zijn oortje vrolijk naar voren had of stond te kauwen . Echt ontevreden kan hij dan toch niet zijn.
Nou ja, ik stuur de band vandaag wel op en dan hoor ik wel of ik nog iets over moet doen. Weet iemand trouwens hoe lang het duurt voor je bericht van Eddy krijgt?
Bladwijzers