Ohja die ligt ook al te wachten!
Ohja die ligt ook al te wachten!
May the horse be with you!
Kathryn Huppeldepup zal Kathryn Cincannon zijn neem ik aan en dat s zijn huidige vrouw (stond notabene in de bak tijdens de demo) Ook zij traint en rijdt volgens zijn methode, daarnaast is de cd met oefeningen voor mensen van haar hand voor een groot deel. Ontzettend aardig mens en dat voor een AmerikaanseOorspronkelijk Geplaatst door Marja
Nee ik heb het effe nagezocht, het is Kathleen Lindley en ik had het niet over Chris Irwin, maar over Mark Rashid.
Zie ook: http://www.kathleenlindley.com/
hahaha oké
Ik ben ook zeer benieuwd naar dat boek. Ik heb het boek het paard liegt niet ook en via het boek ; Ruiter tussen 2 werelden van Linda Kohanov ben ik weer bij Irwin terecht gekomen... voor kerst idd ook maar eens kijken.
Nou ik ben eindelijk onderweg in het boek hoor!! Dus binnenkort dan toch echt mijn recensie!
Ik ben heel erg benieuwd!
Superboek.
Wel moeilijk te zeggen hoe het voor een ander zou zijn om te lezen, maar ik herken er zo ontiegelijk mijn reis van het afgelopen jaar in, dat het gewoon grizelig is bijna. Ik ben nu ook beginnend te Dancen with my dark horse. At last! At first! So cool!
Het is onzinnig om te proberen te beschrijven waar het over gaat, dat zou het boek onrecht doen.
Het lijkt soort ook wel op Rashid's Horsemanship through life: to hell and back the right way, oftewel het hervinden van de weg naar je hart. Nouja, lezen dus maar. Dit wordt toch niks
Dat klinkt gaaf Karianne!!! Precies wat ik zoek, gaaf gaaf gaaf!
Mijn kerstcadeau is bekend
Besteld
Vandaag goed gegokt bij mn TAN-code, dus mocht ik het boek kopen van mezelf. Als het goed is, is het er op tijd voor ik naar Portugal vertrek en heb ik lekker wat te lezen daar
Heb´m bijna uit en hij is MOOOOOI.
Zoveel inzichten, wijsheden en dingen om over na te denken. Absolute aanrader! Zit er nu constant mee in mn hoofd, met hoe ik dit nu in praktijk ga proberen toepassen...
Is het leesbaar engels? Als je begrijpt wat ik bedoel
Of is het vertaald, nee toch dacht ik he ?
Ben aan het twijfelen, dit boek of ruiter tussen 2 werelden ...
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Bladwijzers