Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 165 van de 206

Topic: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

  1. #151
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Jullie vergeten op vrijdag 1 tijd te quoten:

    We beginnen dan met de les van 13.00 -13.45. En om 13.45 ben ik met Atli aan de beurt.

  2. #152
    Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Oss
    Leeftijd
    58
    Berichten
    1.480

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Heb het er bij mij even bij gezet. Voor de volgende bijschrijving.

    Als Wim het er mee eens is, maak ik wel foto's van jou en Atli

    Als jij ze dan van mij kunt maken? En als andere ook op de kiek willen, kan dat natuurlijk ook altijd.


    Oehhhh, nog maar twee weekjes....
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

  3. #153
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Ha leuk, foto's!
    Ik wil ook best foto's van jou maken hoor. Ik ben alleen niet zo'n fotografeertalent... Maar ik zal m'n best doen om mooie kiekjes te schieten.

    En wat dat trailerladen betreft: als het niet wil lukken, dan ga je toch gewoon lopen. Door het bos ben je er volgens mij wel in 30-45 minuten...

  4. #154
    Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005
    Locatie
    limburg NL
    Berichten
    4.760

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door dusi
    13.00 - 13.45
    13.45 - 14.30 Marja en Atli
    14.30 - 15.15 Saskia & Marlady
    15.15 - 16.00 Petra & Neo
    16.00 - 16.45 Trea & Amy
    16.45 - 17.30 Lieke & Diesel

    Zaterdag:

    8.30 - 9.15
    9.15 - 10.00 Marja & Atli

    10.00 - 10.15 pauze

    10.15- 11.00 Trea & Amy
    11.00 - 11.45 Saskia & Marlady
    11.45 - 12.30 Petra & Neo
    12.30 - 13.15 Lieke & Diesel

    13.15 - 14.00 lunch

    14.00 - 14.45 Marja en Atli
    14.45 - 15.30 Lieke & Diesel
    15.30- 16.15 Petra & Neo
    16.15 - 17.00 Saskia & Marlady
    17.00 - 17.45 Trea & Amy
    17.45 - 18.30

    Zondag:

    9.30 - 10.15 Lieke & Diesel
    10.15- 11.00 Saskia & Marlady
    11.00 - 11.45 Marja en Atli
    11.45 - 12.30 Trea & Amy
    12.30 - 13.15 Petra & Neo
    13.15 - 14.00

  5. #155
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Nou, er is dus nog 1 tijd over voor Sophie, ik hoop dat je je hierin kunt vinden Sophie?

    Wil iedereen ook nog even doorgeven of hij een stal of paddock wil? Dan kan ik van de week even langs de manege om het te gaan reserveren allemaal. Graag ook even aangeven wanneer je denkt aan te komen en wanneer je weer vertrekt.

    Trea, jij komt dus donderdagavond al?

    En mag ik nog telefoonummers van Lieke, Saskia en Sophie (doe maar per PB)?

  6. #156
    Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Oss
    Leeftijd
    58
    Berichten
    1.480

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Voor mij dus een stal en ik denk zo rond 11:30 aan te komen.
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

  7. #157

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Ja, Lieke en ik komen donderdag avond (even ervanuitgaande dat Diesel zich laat laden). Of Lieke ook een stal wil, weet ik niet.

  8. #158
    Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005
    Locatie
    limburg NL
    Berichten
    4.760

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    ja ehm ik zal even overleggen met isla wat ze denkt dat het beste is.

  9. #159
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Hé Trea, wel positief blijven hè! Natuurlijk laat Diesel zich laden.

    Ik ben donderdagavond in elk geval niet op de manege; ik moet dan de hele dag naar school. Atli staat daar trouwens ook al anderhalf jaar niet meer. Hij staat nu bij een boer 10 minuten verderop. Dus ik kom vrijdag pas tegen lunchtijd op de manege. Maar ik zal aan de manege-eigenaar doorgeven dat jullie donderdagavond komen!

  10. #160

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Ik ben heel positief Marja. daarom roep ik ook meteen. Maar houdt wel graag een slag om de arm

  11. #161
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Lieke, weet je al of je een stalletje wilt voor Diesel? Ik ga morgen effe langs de manege om alles vast te leggen, en dan weet ik wat ik kan doorgeven mbt het aantal stallen.
    Tenminste, als ik het van Sophie dan ook nog even zou horen.

  12. #162
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Baarn
    Berichten
    311

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Hoi!

    Sorry dat ik zon tijd niets heb laten horen! Tijden zijn prima hoor, maakt me niet zoveel uit.

    Vroeg me af, zijn die paddocks afgelegen of in de buurt van de stallen en staan ze allemaal naast elkaar dat de paarden contact hebben? Het wordt namelijk met lijntjes toch gewoon afgezet? Heb namelijk Jill liever buiten maar als ze maar enigszins in dr eentje staat begint ze te flippen. Maar als er meerdere paarden buiten staan waarmee ze in contact staat moet het wel lukken denk ik. Ze is ook absoluut geen kreng naar andere paarden dus wat haar betreft maakt het niet uit als ze fysiek contact hebben oid.

    Wat doen jullie allemaal? Want als er geen hond buiten staat kies ik ook maar voor de stal!

    Blijf me toch wel druk maken over hoe Jill op de situatie gaat reageren, vorige keer tijdens cursus was het namelijk ook niet echt een succes.. . Dus als jullie allemaal voor een stal kiezen neem ik het zekere voor het onzekere en kies ik dat ook maar! Daarnaast, volgens mij interesseert het Jill verder ook niet echt..!

  13. #163
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Baarn
    Berichten
    311

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Nog´n vraag , zijn deze tijden heel erg strikt of is uitloop mogelijk? Kan je namelijk na 45 minuten de sessie nog niet echt 'positief' afsluiten, dan kan je eigenlijk niet stoppen.. . Of kan je dan zelf nog ergens aanklooien? En daarnaast, gaat Wim 4,5 uur non stop lesgeven zonder een pauze?

  14. #164
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Sophie, ik weet alleen nog niet van Lieke wat zij wil, maar de andere 3 willen wel een stal voor de nacht (en Atli gaat terug naar zijn eigen wei, 10 minuutjes verderop). Maar er staat een aantal paarden van de manege (die eigenlijk geen manege is, maar een pensionstal) dag en nacht buiten, dus dan zou ik kunnen vragen of de paddock aan die kant gemaakt kan worden zodat ze elkaar in elk geval kunnen zien. Een nadeel van een paddockje aan die kant is waarschijnlijk wel dat het dan een paddockje op gras gaat worden, en er groeit daar JKK... Dat staat er nu natuurlijk niet veel meer en als je hooi bijvoert is het misschien niet zo'n punt, maar ik meld het toch maar even zodat je een weloverwogen keuze kunt maken. Er kunnen ook paddocks op het zand gemaakt worden, maar dat is dan aan de andere kant dan waar die paarden dag en nacht staan.

    Ik denk dat de lestijden wel erg strikt zijn, want als er eentje uitloopt, loopt het hele schema in de war... Maar je huurt de bak voor een uur terwijl je maar 3 kwartier les hebt, en d'r staat vast niemand met een stopwatch bij. Dus als je zelf nog even door wilt gaan, dan lijkt mij dat geen probleem.

    En ja, Wim heeft een erg lange adem. Ik heb me al vaker verbaasd over zijn conditie, maar hij houdt dat dus wel vol. (Hoe-ie het doet is mij ook een raadsel...)

  15. #165
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

    Oké, voor de duidelijkheid zet ik nog even alle kosten op een rij:

    Wim: 175 euro
    Bakhuur (4 x 1 uur) 32 euro
    Huur stal: 8 euro per nacht incl. hooi en krachtvoer
    Huur paddock: 5 euro per nacht incl. hooi

    We beginnen dus op vrijdagmiddag om 12 uur met een gezamenlijke lunch. Aangezien ik tot penningmeester ben uitgeroepen, zou het fijn zijn als iedereen dan (vooraf dus) bij mij zou willen betalen, liefst gepast en zodanig dat ik 175 euro ervan aan Wim kan geven, en de rest aan Theo (eigenaar van de manege).

    Joehoe, ik heb er zĂ*n in!

    @ Lieke, weet jij al of je een stal wilt? Theo wil dit graag van te voren weten, zodat hij weet hoeveel stallen hij gereed moet maken.

Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •