Pagina 5 van de 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 206

Topic: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

ooowww spannent! ik heb er echt zin in...owja en trea...ik wil best je paard 2 kleer per dag poetsen hoor! Mogen er dan ook rose strikjes in?

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik wil meedoen en ik weet bijna zeker Elise ook!!! Of kan dat nu al niet meer?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
    ooowww spannent! ik heb er echt zin in...owja en trea...ik wil best je paard 2 kleer per dag poetsen hoor! Mogen er dan ook rose strikjes in?
    Ghehehehe, tuurlijk

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Ik wil meedoen en ik weet bijna zeker Elise ook!!! Of kan dat nu al niet meer?
    Maximaal 6, volgens mij ben jij de 6e:

Isla
    Lieke
    Marja
    Saskia (doet bij voorkeur met 1 paard mee)
    Trea
    Maaike
    _________

Elianne ???
    Elise ???
    Sophie ???
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

[weer ge-edit want ik was effe de kluts kwijt]

Wacht effe hoor, want nou kom ik er niet meer helemaal uit met wie zich nou als eerste heeft aangemeld...
    Sophie zei ook dat ze mee wilde doen, als Eveline kon rijden en dat kon ze. Is dat nou definitief Sophie?
    Ik kom er niet helemaal uit wie er nou eerder was, Maaike of Sophie... Maaike heeft wel harder geroepen dat ze écht mee wil doen...

De rest van het rijtje klopt in elk geval wel:

Isla
    Lieke
    Marja
    Saskia
    Trea

Maar als er nou echt heel veel belangstelling is, kunnen we Wim misschien het weekend erop ook nog vragen? Ik doe dan zelf niet mee (1 weekend is wel genoeg ) maar mochten er nog 6 mensen zijn, dan kan dat misschien wel? Maar dan moeten we dus nog wel even doorpromoten...

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ja, ik kan wel rijden, maar ik ga alleen rijden als ik ook mee mag kijken natuurlijk... Dus zeg dat maar tegen Wim

Je kan ook twee groepjes van 4 of 5 personen maken, aangezien 6 het maximum was, en niet het 'enige mogelijke aantal' toch?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Het laatste nieuws, ik heb Wim gebeld:

JEEEEUHHHH ik heb hem geboekt voor het weekend van 19/20/21 januari! )))
    Het is in principe niet de bedoeling dat er publiek komt, maar dat er mensen op de manege rondlopen en dat we de bak niet voor onszelf hebben, is geen probleem. Eveline ik heb het niet over jou gehad (oeps, vergeten....) maar het lijkt me eigenlijk sterk dat hij daar nu echt een probleem van gaat maken.

6 Personen is zowel het minimum als het maximum.

Wim zei dat nu hij vaker dit soort weekenden gegeven heeft, hij merkt dat de meeste mensen 5 lessen in een weekend eigenlijk te veel vinden. Hij stelde voor om ieder 4 lessen te geven, zodat iedereen op vrijdag 1 les heeft, op zaterdag 2 en dan op zondag nog 1. Dan zouden we zondag ook niet zo vroeg hoeven te beginnen. Uiteraard wordt dan de prijs aangepast. Hij had het over 175 euro, maar ik zat later nog even te rekenen, en dan betaal je dus meer per les dan wanneer je 5 lessen voor 200 euro hebt, dus daar moeten we het dan nog even over hebben.

Maar wat vinden jullie van het idee van 4 lessen? Als de meerderheid er liever 5 heeft, dan denk ik dat dat ook nog wel kan hoor, want daar zijn we tenslotte ook allemaal van uit gegaan nu. Laat maar even horen!

Ik wil er liever 5.

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

uhm... het heeft beide voor- en nadelen, ik pas me aan aan de meerderheid.
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Actief Forumlid saskia's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

Ik heb ook liever 5 lessen.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Mij maakt het aantal lessen niks uit, dus ik pas me ook aan aan de meerderheid.

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik heb er ook liever 5...dat is als ik dus mee mag/kan doen van jullie...???
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Maaike, het is niet dan je van mij niet mee zou mogen doen hoor! Ik probeer de beschikbare plaatsen alleen zo eerlijk mogelijk te verdelen en volgens mij had Sophie eerder gemeld dat ze wilde komen in dit specifieke weekend... Maar aangezien zij alleen kan als Eveline kan rijden en mee mag kijken, heb ik Wim zojuist nog even gemaild of Eveline welkom is als publiek.

Pfff ik probeer het zo eerlijk mogelijk te doen, ik wil niemand voor het hoofd stoten en heb het liefstse dat jullie allemaal lekker mee kunnen doen!

Sophie, zou je zelf ook nog even willen reageren hier?

Waar ik ook nog over zit te denken, maar ik weet niet of dat lukt en of we dan voldoende mensen hebben:
    Wim wilde eigenlijk liever 4 lessen per persoon geven zodat de dagen niet zo lang worden. Nu moeten we om half 9 beginnen en zijn we pas om half 7 klaar (op zaterdag en zondag). De meesten willen echter toch 5 lessen. Als we nou 5 personen per weekend zouden doen, die ieder 5 lessen krijgen, dan hoeft hij ook minder lessen per weekend te geven en zouden we misschien 2 weekenden kunnen doen? Maar dat kan dus alleen als de mensen met een vraagteken ook mee zouden doen, en als Saskia 2 x mee wil doen... Dan zouden we volgens mij 10 mensen hebben, die we dan over 2 weekenden kunnen verdelen. Ideetje misschien?

Actief Forumlid Ebby's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Marja, als ik dan een paard heb (een waarschijnlijk/misschien) & iets van vervoer kan regelen wil ik wel met een paar vraagtekens achter mijn naam bij het lijstje voor het tweede weekeinde .
    (Over paard weet ik na Vrijdag meer)
    (En misschien is Herpen in een dagtocht nog wel te rijden vanaf Nijmegen?)

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

schrap mij maar van de lijst, ik zou graag meedoen maar ga het financieel niet redden. Ik denk dat het beter is als ik mijn geld even opzij zet, je weet nooit...
    The darkest hour is befor it get light!!!

Pagina 5 van de 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten