Oh, het klinkt echt leuk!
Mooi georganiseerd zo: binnenbak, lunch, obstakel-parcoursje...
Sandra is maandag weer thuis. Als zij nu laat weten of ze ook gaat, dan kom ik wel mee.
Zijn er nog leen-paardjes waar ik eventjes mee zou mogen spelen?
Oh, het klinkt echt leuk!
Mooi georganiseerd zo: binnenbak, lunch, obstakel-parcoursje...
Sandra is maandag weer thuis. Als zij nu laat weten of ze ook gaat, dan kom ik wel mee.
Zijn er nog leen-paardjes waar ik eventjes mee zou mogen spelen?
[quote="Callippo"]Oh, het k]
Ja hoor, de mijne wel.
Een goede ruiter hoort het als zijn paard tegen hem praat.
Een uitstekende ruiter hoort hem zelfs fluisteren.
Maar een slechte ruiter hoort hem niet eens schreeuwen.
<!-- w -->http://www.paderyranch.nl<!-- w -->
Ik weet pas rond eind nov. of het incl. Wim lukken gaat, dan is mijn zus pas thuis. Wanneer moet je je definitief opgeven?
Ja, ik kom ook, met paard nu dus wat geweldig zeg! is lang geledenOorspronkelijk Geplaatst door memphis
E 15,- voor mij dus, Wat een service (is even helemaal blijblijblij )
Superrrrrrrrleuk!!!!!!!
we zien elkaar op 10 december!
mijn paard heeft een mening.
Bij deze kom ik dus ook, mét paard (wat ik niet ken )
Heb d'r zin in!
Grosse scheiße, 10 dec. vieren wij Sinterklaas&Kerst, want 'dan kan iedereen'. Dat word dus geen playday voor mij, wij beginnen namelijk om 1 uur 'smiddags al.
Shit
Nietus, jij kan niet, Dat word een andere datum prikken!Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
Vind het wel heel jammer nienke, had me heel gezellig geleken met jou
Hoezo, herken je me dan wel?
Mss kom ik wel op die andere, dus geen nood
Eerlijk gezegd denk ik dat ik gewoon maar weer over je heen kijkOorspronkelijk Geplaatst door wannabe
En laat ik nou waarschijnlijk niet op die andere komen
Waag het eens om daar niet te komen, ik haal je persoonlijk op
Dus als een onbekende je ineens in een auto duwt, dan word je voor 1 dag gekidnapt.
Kom je langs dan? lijtk me eigenlijk wel vét, bij deze heb je toestemming om me te ontvoerenOorspronkelijk Geplaatst door wannabe
Dat zal wel moeten ghehe
Als Albert niet naar ons toe komt.. komen wij toch naar Albert?
(hey. idee?)
hm ik kan alleen 's middags. moet nog even op het thuisfront overleggen want wil ook graag zaterdag naar zeewolde... en manlief maar alleen thuis laten zitten, da's ook zielig he.
Jammer dat het de moeite niet loont om shanna mee te nemen voor 2 uurtjes. Als evi met me mee rijd, had ik mooi shanna met haar trailer kunnen vervoeren...
Hm ga straks even overleggen met evi.
Hmm, als ik vanuit Zeewolde naar Noordbroek ga, met trailer, dan zit Shaf daar al in
En Shanna en Shaf kunnen goed met elkaar opschieten, maar weet niet of dat net zo goed is als Beau en Pjelk
Bladwijzers