Natuurlijk zegt een bloedonderzoek wel iets! Ik ben het met je eens dat er situaties zijn waarin de wijze van diagnose stellen van de reguliere geneeskunde niet of maar traag tot resultaten leidt, maar het is niet zo dat alternatieve geneeskunde dus altijd beter is! In de ideale situatie werken ze juist samen, omdat het geheel dan pas echt meer is dan de som der delen. Ik begrijp best dat je op basis van je eigen ervaring enig wantrouwen hebt gekregen jegens de reguliere DA's met wie je te maken hebt gehad, maar ga nu alsjeblieft niet alles over een kam scheren.Oorspronkelijk Geplaatst door haidi
Verder sluit ik me bij Inge aan, een paard met chronische diarree voelt zich echt niet zo prettig als hij zich zou kunnen voelen (zelfs al merk je er niet veel aan, paarden leren erg snel leven met ongemakken). Diarree is niet normaal dus laat uitzoeken waar het door komt. Als bloedonderzoek (in de praktijk makkelijk uit te voeren en niet erg duur) geen duidelijkheid blijkt te kunnen geven kun je ook nog een alternatieve arts laten komen die het hele paard uitmeet, inclusief het voer dat hij krijgt.
Bladwijzers