Jeetje..is dat je enige selectie criterium? Sjo kijkt soms blij en soms ook niet. Als ie heel snel moet en hij wil dat niet dan kijkt ie zelfs boos . Zodra ze het saai gaan vinden dan kijken ze meestal enigzins berustend..zo van.."ja mijn domme mens snapt het nog niet helemaal' Je merkt toch wel snel dat er heel veel van je creativiteit gevraagd wordt om het leuk te houden voor je paard. Maarja als ik nu al zie hoe licht Sjo is geworden op de grond en in het zadel...hij kijkt er misschien niet altijd supervrolijk bij, maar ook niet kwaad. Gewoon een neutrale uitdrukking en geweldig blije als ie snapt wat ik wilOorspronkelijk Geplaatst door Maris
Niet zoveel anders? Vond je het snappy gehalte dan niet heel verschillend? Hoe veel lichter en sneller alles gaat in L2?Maar volgens Linda is level 2 grondwerk helemaal niet zo anders als level 1 ! En wat ik heb gezien, was idd niet veel anders . Ja er is een gedeelte at liberty, maar dat zijn precies dezelfde games als in level 1, alleen dan vrij of iets verder weg. verder Niet !!??
Dingen als zijwaarts zonder hek, dmv porcupine, snappy circeling game met van hand veranderen.. zulke dingen vond ik erg gaaf toen ik begon met L2 (en niet te vergeten toen Sjo ze op een gegeven moment ook deed )! En dan at liberty, met je hand op de schoft van je paard en dan aangaloperen en je paard op exact het zelfde moment. Super gevoel is dat
Als je er niet met volle overtuiging ana begint dan heeft het denk ik niet zoveel zin. Jij vind het dan niet leuk en dat voelt je paard ook weer aan...Begin weer te twijfelen hoor. Zeker omdat ik gewoon de ruimte niet heb om aan een nog langere lijn te oefenen met Gam ( eerst maar eens level 1 afmaken )
Bladwijzers