ik zal het vragen...
ik zal het vragen...
Hmm, dus zo zou shaffie eruit zien met Country bridle. Wel leuk kleurtje
Die slobbertjes... ik vind het maar aparte dingen.
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Ik vindt die slobbers wel leuk staan,
jammer maar helaas, de finacien laten het niet toe te bestellen...
groetjes,
One just has to face it - riding isn't natural to the horse. *Theresa Sandin* <!-- w -->http://www.sustainabledressage.net<!-- w -->
ja, waar zijn die slobbers eigenlijk voor???
Wanneer ga je eigenlijk bestellen Eveline? Heb je al antwoord gekregen? Ik wil je niet opjagen hoor, gewoon ff weten.
Die slobbers vind ik trouwens wel leuk uitzien, het ziet er veel schattiger uit dan een gewoon hoofdstel met teugels er meteen aan. Maar ik betwijfel of het echt zoveel verschil maakt tussen die twee...
Leuk dat er trouwens nog een fotootje opstaat van nog een dubbelganger van Shaffie en Shiva . Spant die keelriem niet erg op die foto?
xxx julie
Ja, die keelriem zit wel vrij strak op de foto, dat hoort niet zo denk ik.
Maar het maakt echt wel veel verschil of er slobbers tussen de teugels zitten hoor! het werkt echt als een extra scharnierpunt.
ik ga na het weekend de definitieve bestelling doen.
Jippie, alle spulletjes zijn binnen! Incl de laatst toegevoegde dingen.
Dusse, jullie kunnen geld storten hoor
Ik ga ff testen of het hoofdstel wel uberhaupt past bij Shaf, want het lijkt een maatje te groot. Dacht dat std maat wel quarter zou zijn, maar arab is wrs nog kleiner dan quarter.
Je hebt mijn geld toch al binnen he?
Elise
Jahoor, jouw overboeking is al binnen.
Het gangenpaardenpakket zit trouwens niet in zo'n mooie doos, maar is gewoon een boek met een DVD erbij. Volgens mij heeft Marja wel een pakket met video's.
Ja de mijne zit in net zo'n plastic pakketdinges als de levelpakketen. En ik heb er 2 video's bij, een dvd is fijner!
Jep, DVD kijkt veel handiger, hoef je niet helemaal door te spoelen enzo. Maar het ziet er wel zielig uit nu, zo'n dun pakje bij elkaar.
overigens, de kwaliteit van de doos van het nieuwe L1 pakket is echt om van te janken! Tozalin had een gloednieuwe, nu 2 of 3 weken in gebruikt en aan alle kanten laat het los, scheurt uit, vouwt, kreukt en er komen witte 'vlekken' aan de buitenkant op wanneer je er even iets ander op legt en dat 'schuurt'. Heel erg jammer, zeker voor dat geld...
Ja het level 1 pakket zit nu gewoon in een kartonnen doosdinges, dat is wel jammer!
Alhoewel ik die plastic dozen ook niet zo heel geweldig vond hoor. Maar ze bleven wel redelijk heel...
Het zou ook hadig zijn geweest als de zakboekjes hardcover waren. En dan gewoon 3 zakboekjes met 3 of 4 lessen. Dan neem je ze ook makkelijker mee naar je paard. Die papieren dunne boekjes laat ik thuis, anders blijft er niets van over.
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Ach, zolang de info erin maar nuttig isOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Elise
Bladwijzers