Hihi,
Hihi,
hoi sophie,
ik heb ook niet de hele topic gelezen, maar ik herken je probleem. (Ik heb een torsion). Samen met mijn centered riding instructrice zijn wij erop gekomen om een schuinoplopende zadelonderlegger onder de seatsaver te plaatsen, daardoor zit je wat hoger en minder breed. Heeft mijn zit geweldig geholpen en is een ook nog eens een goedkope oplossing!!
en oja, mocht je tzt een ander boomloos zadel overwegen: kijk eens naar de startrekk, is ook boomloos, maar met panelen eronder, deze zorgen ervoor dat zit zadel meer aanvoelt als een zadel met boom.
Echt waar? Waar zou je zon onderlegger kunnen kopen? Als dat zon verschil heeft zou dat geweldig zijn .hoi sophie,
ik heb ook niet de hele topic gelezen, maar ik herken je probleem. (Ik heb een torsion). Samen met mijn centered riding instructrice zijn wij erop gekomen om een schuinoplopende zadelonderlegger onder de seatsaver te plaatsen, daardoor zit je wat hoger en minder breed. Heeft mijn zit geweldig geholpen en is een ook nog eens een goedkope oplossing!!
gewoon bij divoza of 2e hands op marktplaats.
Ik zoek ook nog een barefoot . Dus als je besluit hem te verkopen......
Bladwijzers