Zo, ben ik weer. Ik heb gister ff op Shiva gezeten om het een en ander uit te proberen. Helaas kon ik geen foto's maken, was vergeten de batterij op te laden. Stom, ik weet t.
Maar goed, hier ben ik dus achter gekomen.
Ik zit net zoals trea zegt, niet op mn kont, maar op mn zitbeenknobbels. Met mn bekken niet gekanteld en een rechte rug. Maar toch met mn benen naar voren toe.
Als ik ging zitten zoals het hoort, met je benen onder je, dan gebeurde dit: mn bekken kantelde naar voren toe en mn rug begon heel erg hol te staan. Met mn bovenbenen ging ik klemmen en mn balans was erg ver te zoeken.
Shiva is gewoon te breed voor mij om mn benen onder me te laten hangen. Dan gaat mn hele lichaam verkeerd staan.
Ik merkte ook aan haar dat ze het erg vervelend vond. Ging ik weer zitten zoals ik zit, dan heb ik een rechte rug, rechte bekken, en zit ik los op haar. Nergens geen druk of spanning.
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd.
Maar nu dus de vraag, zit ik dan toch echt verkeerd? En hoe moet ik dat dan veranderen? Want ik merk niet aan Shiva dat ze er last van heeft, ze heeft geen last van dr rug, dat kijkt mn hoefsmid ook altijd na.
Ook denk ik wel dat ik mn benen nog iets naar achteren kan leggen in de winter, dan is Shiva natuurlijk ook minder dik. En het zal ook wel schelen als ik wat afgevallen ben. Dan zit al dat vet niet zo in de weg, hahaha.
Bladwijzers