oh bah! terug naar af! Sterkte hoor meid!
oh bah! terug naar af! Sterkte hoor meid!
Hè Isla, wat erg voor jullie. Zoveel sterkte wens ik jullie nogmaals. Inderdaad is het beter dat al het vuil eruit kan maar leuk is anders.
Getver zeg, dat is echt balen! Kan me voorstellen dat je toch weer enorm schrikt als je weer zo'n gapend gat ziet, dat juist zo mooi dicht zat...
En wat gaat dan dan lang duren zeg, voor het weer dicht is! Maar ja, het is ook een enorme wond natuurlijk... Daar ga je de komende tijd je handen aan vol hebben! Ik vind het echt erg voor jullie.
Veel sterkte, en beterschap!
Hè Isla, ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. Maar ik heb er ook geen slecht gevoel over! Gewoon goed spoelen en haar temp in de gaten houden! Komt allemaal helemaal goed!
Hebben Dennis en jij wel hulp? Ik baal op zulke momenten echt enorm dat ik ver weg woon... had je graag geholpen met de verzorging... Nou ja.. jullie kunnen in iedergeval vanuit hier op bakken positieve straling rekenen.. die stuur ik dan naar jou en Dennis ... voor moed en energie voor de verzorging van je Lieffie!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Jemig Isla dat is zeker schrikken, maar deel de mening van de anderen hoor, dit komt goed. Vaak is het zo dat wonden bewust open gehouden worden dat het van binnenuit naar buiten kan genezen. Vaak zie je met afgesloten wonden dat het onderhuids toch gaat ontsteken omdat de rotzooi er niet uit kan.
Het is alleen waardeloos dat het zoveel zorg kost, want dat houd het wel in de dagelijkse wondverzorging. Net wat Nienke zegt, dan is het balen dat we allemaal zover weg wonen, we hadden jullie graag willen helpen, soort van roulatieteam.
Rest me hier niets anders dan aan jullie denken. Sterkte.
www.crystal-carving.com
Nee he? Het leek net zo goed te gaan! Dit is toch weer een stap terug, is het niet lichamelijk dan wel geestelijk.
Ik hoop inderdaad ook dat jullie hulp hebben met de verzorging, in ieder geval veel sterkte!
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Hè getver, ging het net zo lekker. Is er weer een gat met een hangende huidflap of zijn de hechtingen eruit en wijkt de wond? Aan de borstkant of aan de schouderkant? Ben meteen weer foto-behoeftig! Gelukkig heb je stromend water bij de stal, dat is ook niet overal het geval. Ze kan nu in ieder geval thuis verzorgd worden. Heel veel sterkte en een dikke dikke knuf voor Sunny!
Wat erg voor je! Het ging net zo goed. Nu moet je opnieuw beginnen en deze keer zal het langer duren voor de wond weer is dicht gegroeid. Wat moet je geschrokken zijn!
Maar ik heb ook het gevoel dat alles in orde komt. Aan het einde van elke tunnel is licht.
Veel sterkte hoor,meisje!
nou vandaag sunny gezien. Het was echt ECHT open...dat had ik niet verwacht. Maar ze staat er zelf bij alsof het niks is..
lekker hooi smikkelen en zich zelfs druk maken toen ik met diesel een stukje ging wandelen.
He bah Isla wat een naar nieuws en het ging net zo lekker met Sunny.
Ik hoop toch dat ze snel weer helemaal de oude is!
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
De hechtingen waren gisterenavond losgeschoten en ik vermoed dat ze is gaan liggen waardoor het echt is gaan wijken.
Moet je toch eens kijken....
Daar zijn we wel weer "even" zoet mee. Maar inderdaad, zoals Lieke zegt.. ze staat erbij alsof het niets is. Ze lijkt er weinig last van te hebben. Blijf me ieder keer verbazen hoe sterk ze is. Terwijl ik het staat te spuiten staat ze rustig aan de liksteen te lebberen.
Blijkbaar zijn die pijstillers geen kinderachtig goedje.
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Pff, het is gewoon voor de helft weer helemaal open. Wanneer wordt het terug dichtgemaakt want het lijkt me dat dat wel moet, anders kan het toch niet genenzen?
Getver Isla.
Mijn maag draait zich eventjes om.
Meid, hoe spoel je dit allemaal schoon???
Shit zeg, dat dit nu weer moest gebeuren!!!!!
Maar ik geloof best dat het goedkomt. Zeker als Sun zo rustig erbij blijft staan .
Zo zeg. Maar gelukkig geen losse huidflap, zie ik dat goed? Wat een bikkel die Sunny zeg!
Ik zou bij een paardenkliniek een second opinion vragen. Mij lijkt dat zulke wondranden niet meer aan elkaar kunnen groeien.
Ik vind het er slechter uitzien dan toen het nog niet gehecht was. Allemaal rafelig en zwart..
Wat een toestand, vreselijk. Arme Sunny. Hoe dapper is ze.
Bladwijzers