Tjeee! Wat is het al goed genezen!! Ik sta echt versteld, als je nog even terugbladerd naar de oudere foto's! Nou voordat je het weet zijn de laatste zware loodjes ook voorbij!! Ben blij voor jullie!
Tjeee! Wat is het al goed genezen!! Ik sta echt versteld, als je nog even terugbladerd naar de oudere foto's! Nou voordat je het weet zijn de laatste zware loodjes ook voorbij!! Ben blij voor jullie!
Dat vind ik een heel goed initiatief! Ik denk ook zeker dat wat extra begeleiding goed is voor jullie 2. Jullie hebben toch heel wat door moeten maken de afgelopen tijd.Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
Gaat Ã*e goed Isla? Weer ietsjes kleiner geworden?
Ze zit bij Eddy met Sunny, het zal dus wel heel erg goed gaan anders was ze daar niet
Cool! Ik hoop dat het hun relatie ten goede komt!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Okee! Denk ook dat het wel snor zit dan!
Gaaaaaaaaaaaf!!! Ben benieuwd!!!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
TADAAAA!!!!!
Dat moest gevierd worden...
(ik had eigenlijk mn handen nog omhoog moeten doen )
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Wat is het goed genezen!! Wauw, super! En die foto is ook megamooi, je hebt het zo te zien wel naar je zin gehad bij Eddy! (over een ondertredend achterbeen gesproken, zeg!)
Goh wat is dat mooi genezen zeg, die paar cm gaan vast niet lang meer duren toch?
Krijgen we nog 'n verslag of hoe zit dat?
Die foto is mooooooi!
YEAHHHHH mèn wat heerlijk. Nog een ieniemienie stukje en dan is ze weer helemaal heel!! Goed zeg!
Mooi geweest bij Eddy?
Dat ziet er erg goed uit! Heerlijke rijfoto ook!
Wat goed zeg! Jeeeeeh dat is nog maar een klein plekkie en het was zo'n enorme wond Super Isla Ben heel blij voor jou en nog het meest voor Sunny dat ze zo goed hersteld
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf En wat een verstandige, leuke, en nieuwe start Heel veel succes , ElsOorspronkelijk Geplaatst door issiem
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
o ziet er goed uit zeg! super hoe je hem erdoorheen hebt geholpen!
think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos
Bladwijzers