hoe zit het nu met de volgorde van het lenen? ik zie evi elke vrijdag zo'n beetje, dus zou hem dan van haar weer kunnen lenen? of heb ik iets gemist en is er al een volgorde afgesproken
hoe zit het nu met de volgorde van het lenen? ik zie evi elke vrijdag zo'n beetje, dus zou hem dan van haar weer kunnen lenen? of heb ik iets gemist en is er al een volgorde afgesproken
ik heb nog geen leen-volgorde gezien... maar er zou wel rekening gehouden worden met meetings enzo
Ik heb op de lijst die opgesteld (en rondgestuurd) is rekening gehouden met de volgorde.. Callippo eerst en daarna Sandra.. volgens mij kan de lijst van boven naar beneden aangehouden worden!
Wel even aan Hester of mij doorgeven wanneer je hem binnen hebt, in welke staat, en wanneer je hem opgestuurd hebt/ weggebracht hebt naar de volgende!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Oh.. en zussie.. je hebt gelijk.. ik moet idd nog even storten!!! Kan ik hier niet vanaf mijn werk.. doe ik vanavond thuis!!
Het heeft trouwens wel mijn ernstige voorkeur.. dat iemand eerst betaald heeft voordat het pad ĂĽberhaupt zijn kant opkomt!!..
ik zal het geld woensdag overmaken zodra ik weer thuis ben...
JA, natuurlijk.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
De volgorde van die lijst wordt al aanzienlijk handiger als Nicky (Myracara) en ik achter elkaar aan gaan, want wij staan op dezelfde stal!
May the horse be with you!
Ik kan mn mailtje niet meer terugvinden, kun je de volgorde hier neerzetten?
Eveline
Sandra
Dinka
Nienke
Hester
Nicky
Frederieke
Trea
Karianne
Hanneke
May the horse be with you!
als er nog meer voorkeuren qua volgorde zijn, kan dat hier dan even gemeld worden. ..dan pas ik het aan op de lijst en krijgen jullie vanavond allemaal een nieuwe.. Aan Evi het vriendelijke doch dringende verzoek om de mails met bijlage van Hester of mij met enige zorgvuldigheid te behandelen en te BEWAREN
Ach please.. wil je mij straks even een gewijzigde versie sturen?? Die andere mail staat op mijn laptopje en die is in de reparatie
Dat wordt vanavond Tre, ik ben op mijn werk en de lijst staat thuis op de PC.... krijgt iedereen meteen een nieuwe versie met vooral ook Trea's naam goed gespeld...
Ow, hihihi, Nienke had de mail gestuurd, niet Antheman. Dus ik zoeken naar mailtjes van An, maar daar zat hij niet bij DUH!
Op Sandra na, zij nde betalingen binnen.
Maar Sandra zou overmaken vandaag, dus dat komt helemaal goed.
ik heb het geld vanmorgen al overgemaakt. vanaf de rabobank.
Bladwijzers