Nou dat is MOOI! Heel erg mooi!
Jippie-a-jee bestellen maar!
Nou dat is MOOI! Heel erg mooi!
Jippie-a-jee bestellen maar!
Eehhh, hij is al 1,5 week terug besteld
anders zou hier nooit komende week al kunnen arriveren
de 12e heb ik hem als het goed is in huis.
iedereen krijgt hem nu 3 dagen he... dan heb ik hem precies als ik het op mijn werk het drukste heb kerst vergadering, kerst diner, kerst ontbijt :\
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Misschien kun je dan ff ruilen met iemand in het rijtje
mag ik mij al als eerste melden om hem te huren?
Ja hoorOorspronkelijk Geplaatst door skey
Evi, is de pad al bij jou??
volgens mij is het vandaag de 11eOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
evi en ik hadden het er zo over. Is het misschien handig om af te spreken dat de pad altijd op maandag en op donderdag verstuurd wordt? aangezien er in het weekend geen pakketpost wordt afgeleverd?
Zo weet iedereen dan precies waar ze aan toe is, denk ik.
en ook niet opgehaald trouwens... als je een pakje zaterdag naar het postkantoor brengt, halen ze het maandag op en wordt het dus dinsdag bezorgd dan kun je dus beter maandag verzenden en de volgende weer op donderdag. (voor de 1e ronde althans )Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
HĂ©Ă© kijk eens wat ik vond
http://www.reactorpanel.com/RPstore/pro ... t=5&page=3
OHHHHWW???Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Dat wist ik niet.
ik ook niet. zit nu dus in de knoei met koezegtboe (weet ze nog niet, maar zal haar straks even zien te bereiken)
ik denk daarom dat het handig is gewoon 2 dagen per week af te spreken.
Klinkt als slim plan, mee eens.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
May the horse be with you!
Ik zit nu op de pad helaas alleen nog op de bank, want het is nu te donker om nog naar mn paard te gaan (plus ik zit in enschede, klein detail)
Morgen in elk geval ff testen hij ziet er goed uit!
Bladwijzers