Nog een keertje dan maar Han.
Welllicht zat je onwijs scheef, of was Boris erg onrustig.
Als die uitslag dan ook zo ongeveer is, trek dan je conclusies.
Nog een keertje dan maar Han.
Welllicht zat je onwijs scheef, of was Boris erg onrustig.
Als die uitslag dan ook zo ongeveer is, trek dan je conclusies.
Scheef of niet: aan beide kanten naast de schoft zit een lichte plek. Heel ander patroon dan ik had met de Ghost trouwens!
Hoe is het afgelopen met de reparatie nadat er een paard op had gestaan?
Wie kan mij zeggen waar de PLIP op dit moment is en wat de 'route' voor de komende tijd is?
Ik heb iemand in de buurt die hem wil huren namelijk...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
´k neem aan dat hij bij Hanneke is?
Hanneke heeft 'm naar mij verstuurd en ik heb hem alweer een hele poos. Ben uitgeplipt.
Naar jou dan maar Nienke?
.. Kan.. maar is Myra ondertussen ook niet voldoende opgeknapt om te testen? En Sandra? Die wilde hem ook nog toch?
Dit zijn plip-mede-eigenaren.. die maar eerst dan toch? En dan huurders?
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Hallo, daar zijn we weer!!!
Trea stuurt de Plip door naar Sanne. Omdat ze forumlid is en de meesten haar IRL hebben gezien, vind ik het prima dat zij hem heeft zonder ons erbij.
Nienke gaat zat. op vakantie en is na een kleine 2 weken terug. Dan wil ze PLIPPEN met een kennis. Sanne stuurt hem naar Nienke toe.
Dan zou Nienke hem mooi mee naar De BBQ (29 juli) kunnen meenemen voor de volgende liefhebber.
Nicky mag vd wachtlijst af, ze hoeft niet te PLIPPEN.
Tot zover u secretaresse
Dan wil ik hem wel graag weer eens. Heb in de Startrekk nu een breder boompje, wegens DIKKE Suus. Die wil ik wel graag plippen!
May the horse be with you!
Hanneke zou er (ooit) nog een keertje mee langs mij passeren. Maar ik denk dat ze tot nu toe nog geen tijd heeft gehad.
Als er nog iemand van de eigenaren moest zin hebben om een dagje België + pipi-paard en Kim te te meeten...
Kom je niet naar de BBQ????Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Jaaaaawel, tuurlijk kom ik naar de BBQ. Maar ik breng spottie niet mee
En die heb ik wel nodig voor de PLIP
Maar dan kan jij toch dat ding meenemen naar je spottie? Stuur jij hem daarna door naar Karianne.Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Ooh, mag ik? Maar ik dacht dat er iemand moest bijzijn van de eigenaren?
Zou wel leuk zijn, dan weet ik eindelijk of Aramis nou echt genoeg schoudervrijheid heeft. daar maak ik me het drukst om namelijk.
Voor jou zouden we toch ook een uitzondering maken? Hebben we poosje terug toch besloten?Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Volgens mij hadden we toch ooit al geconcludeerd dat we allemaal Kim vertrouwen en dat ze lekker mag PLIP-pen?
Go Kim!
May the horse be with you!
Bladwijzers