Moet ik even uitzoeken, maar t is weinig!!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Moet ik even uitzoeken, maar t is weinig!!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Mag ik de plip dan éindelijk een keertje na Nienke? Ik vergeet em steeds en val vervolgens weer buiten de boot. ik heb hem pas 1 keer gehad (als 2e destijds) dus dat is alweer 2 jaar geleden.
Ik weet niet wie er nu precies allemaal gaan testen, maar veel plipplezier . Jammer dat het ding aan 't eind van z'n Latijn is. Volgende keer misschien toch vanaf het begin een passende doos ervoor maken ofzo (al zal 'ie ook van 't testen zelf wel gewoon slijten)?
nienke wil je mij dan even je adres PB-en?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Misschien bij een eventuele nieuwe PLIP gewoon niet meer verzenden?
Alleen live overbrengen?
En misschien -indien mogelijk- verzekeren tegen ongevalletjes?
May the horse be with you!
Mocht er een nieuwe plip komen dan wil ik ook graag mede-eigenaar worden.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Moet ik daarvoor nog ontgroend worden of is een kennismaking met Roos en Karianne voldoende geweest om door de keuringscommissie heen te komen
Yvonne
May the horse be with you!
Misschien wil ik ook wel meedoen met een nieuwe plip.....maar ik moet even met mijn bankrekening overleggen dus het ligt er aan wanneer de plip besteld gaat worden
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Dan mag ik zeker geen mede-lid meer worden??Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Mits er een goede kist is (en die laatste voldeed toch aardig dacht ik zo ) is het verzenden een verwaarloosbaar risico volgens mij.
En het was al bekend dat ze niet het eeuwige leven hadden, niet?
Ik wil iig graag weer meedoen een volgende keer, maar 'even' wegbrengen zit er niet in hoor vanuit Holthees! (Omgekeerd natuurlijk ook)
Kan de plip dubbelgevouwen worden bij het verzenden??
Ik heb hier namelijk nog een heel mooi kistje staan uit een kerstpakket van vorig jaar met schuimrubber aan de binnenkant. Het kistje is het formaat van ongeveer een A4tje qua breedte, en dan ongeveer 50cm lang. (schat ik zo even snel)
Nee, dubbelvouwen is absoluut niet mogelijk. De kist die Hanneke? gemaakt had was toch wel mooi stevig? De plip was voor de komst van die doos al beschadigd aan de achterkant. Misschien een duidelijke vermelding erop dattie niet rechtop op de korte kant mag staan tijdens vervoer. Of hem nog beter fixeren binnen de doos.
Verzekeren was alleen mogelijk als hij van 1 persoon was toch? Dat was al eerder uitgezocht. Ik heb nu 3x geplipt en 1x verhuurd. Voor mij was het die 30 euro zeker wel waard en ik vind het ook niet zo gek dat hij nu 'op' is.
Ik heb hem helaas maar 1 keertje mogen hebben. jammer hoor. ik mistte steeds de boot. ik doe dus nu meer mee met een volgende. Dat lijkt mij volkomen nutteloos voor mij.
Ik wil wel weer meedoen deze keer, tot 30 euro max.
Ik ga nu de rekening raadplegen, hopenlijk krijg ik de gegevens van lang geleden terug.
Anders moet ik andere truken toepassen.
Hoewel ik hem ook 'nog maar' (ik ben eerlijk gezegd gewoon blij met 1x en vind deze tweede keer luxe!) voor de tweede keer krijg nu, wil ik toch graag weer meedoen met de volgende... Ik vond de ene keer toch leuk, ookal was Bruut toen amper onder het zadel. Of het nu deze tweede keer gaat lukken is dus nogmaar de vraag met het overleden pad.
Geeft niks.. zóveel geld was het niet en als ik zo'n ding zou moeten huren ben ik zelfs met 1x testen al meer kwijt.. Doe mij maar weer op de lijst dus...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Voor mij heeft het ook niet echt zin meer, aangezien ik niet eens meer een zadel heb Plek voor iemand anders dus!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Bladwijzers