ow wow... nee nog niets ontvangen...
ow wow... nee nog niets ontvangen...
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
de plip is vandaag bezorgd!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
dinka, is de PLIP nog bij jou? En leeft ie nog?
Nu Bruut (eindelijk ) wat intensiever gereden wordt, en ik nogal wat verschillende zadels tot mijn beschikking heb, zou ik héél graag de PLIP nog weer eens gebruiken!!
Dus.. áls hij nog in leven is, mag hij dan mijn kant op?
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Indien de PLIP nog leeft, zou ik 'm een dagje mogen onderhuren als hij bij jou logeert, Nienke?
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Of ie nog leeft weet ik niet, ik weet wel dat Dinka hem niet heeft....
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
ik heb hem wel
En?? Leeft ie nog??
En mag ie dan mijn kant op????
Ik weet niet in welke staat de plip is.. of hij nog 'onderverhuurbaar' is? Of dat ik gewoon met een halfgare plip een keer naar Vash en Lila mag? (zonder huur)
Plip is echt niet meer te verhuren
Stoer Sussie, dat je gaat Plippen!
Jaaa.. ik heb er zin in!!
(en het is dus geen probleem als ik hem in mijn 'week' ook even bij Lila test? )
Oh hihi. ben ik weer lekker op de hoogte....
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
oeeeeeejippie
Moeten de mede-eigenaren van de onverhuurbare PLIP nog reageren?
Zoja: Have fun dames!
May the horse be with you!
Dat vroeg ik me ook af, maar voor mij geldt ook: veel plezier !
(en als hint: ik zou het wel leuk vinden om een PLIP afdruk foto te zien)
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Ik wil hier ab-so-luut geen toestanden over hoor. Niet voor die 20E, laat dat even duidelijk zijn. Dat was van begin af aan duidelijk. Er zijn belangrijker dingen in de wereld. Dus misschien beter dat ik gewoon betaal (mits de PLIP nog PLIPt, anders wil ik natuurlijk wel subitement m'n geld terug )! Dan hebben jullie op een gegeven moment (that is, als iedere huurder daarin ook eerlijk is geweest), voldoende in kas om 'm te vervangen. Ik ben niet roomser dan de paus.
Jippie jippie, lila doet plippie
Hoeveel geld staat er nu op de rekening, Hester?
Als de PLIP niet meer zo levend is, ben ik wel voor aanschaf van een nieuwe. De pond staat nu LAAAAG dus istie gelijk niet meer zo duur.
Eventueel met een andere/nieuwe groep mensen, als niet iedereen meer wil PLIPpen? Met 2 (straks 3) rijpaarden wil ik toch wel af en toe blijven checken of de zadels nog goed liggen.
Bladwijzers