Hallo,
Ik had vandaag ook weer iets moois, Josiane en ik doen super ons best met de seven games. Alles gaat met steeds meer finesse. Het is zelfs al zover dat ik over 2 weken ongeveer mijn grondwerk wil laten filmen.
Vandaag waren we weer lekker aan het spelen, friendly game at Liberty gedaan en daarna online met een plastic zak. Ze deed het super!
Toen ik bij game 5 t/m game 7 aankwam kreeg ik een toeschouwer, niks mis mee zou je zeggen...
Totdat deze ging zeggen; Als die merrie van mij was had ik je er meteen bij vandaan gehaald, dan had je haar meteen op stal kunnen zetten...
Hij zei letterijk dat als Josiane het veulen zou verliezen dat het mijn schuld was. En toen ik zei dat het meer psychische belasting (veel nadenken) is dan lichamelijke belasting is zat ie me gewoon uit te lachen. Door sideway's te gaan veroorzaak ik een miskraam.
Daarna had ik het hart in mijn keel en was ik behoorlijk aan het trillen, mijn hele focus was weg
Ik me helaas ook laten meeslepen en heb hem goed duidelijk gemaakt dat ie dus echt geen verstand van paarden heeft. Aan de andere kant ben ik blij dat ik voor mezelf ben opgekomen, maar persoonlijker dan vanmiddag in een aanval kon hij niet worden.
Ik durf te zeggen dat ik weet tot hoever ik met haar kan gaan, ik heb contact gehad met Utrecht waar ze als 5 jarige heeft gestaan voor een zware behandeling. Ik weet wanneer ik moet stoppen. Een anderhalve week moesten de paarden hals over kop op stal en werden alle hekken open gegooit. De paarden konden zo op de weg komen, ze vlogen door de weilanden. Josiane heeft 10 min in rengalop door de weide gerend met 3 andere drachtige merries. Toen was ik doodsbang, toen was er reden voor paniek gezien haar toestand. Nu met de seven games vindt ik persoonlijk dat er niks aan de hand is. Ze vindt het leuk.
Wat is jullie mening?
Bladwijzers