aaaaaaaaaaaaaa!!!
help help help help!![]()
ik was vandaag bij indy, heb haar gepoetst, lekker met haar gespeeld, rustig opgebouwd van stap naar draf en van draf naar gallop, dus niet te snel gegaan.
toen na ong een uur was ze lekker rustig, lekker left-brain en ben ik opgestapt (had haar al opgezadeld) gestapt, toen in draf laten gaan.....en ze liep niet lekker, ik nog eens afstappen kijken of je het ook kon ZIEN, naar nee, nog eens opgestapt in stap, niks aan de hand, nog eens voor bevestiging aangedraaft en NEE HE ze liep echt niet lekker, ze vermeed haar rechter(voor?)beentje
ik kon wel huilen![]()
nog nooit eerder meegemaakt dus ik maakte me meteen nogal zorgen, ik meteen weer afgestapt, indy afgezadeld en naar de eigenaren van de wei gegaan, om te vragen of ze ooit zoiets hadden meegemaakt en misschien een idee hadden wat ik er mee moest.
de eigenaresse gaf eerlijk toe dat ''ze eigenlijk zelf niet zo'n verstand had van paarden'' en dat ik maar aan kennissen ofz hulp moest vragen......*huil* jullie zijn mijn kennissen in dit geval.
en om nou meteen de dierenarts te laten komen vind ik ook zo...aangezien je het niet eens ziet en niks merkt in stap, zaterdag was er nog niks aan de hand.
heeft iemand enig idee hoe ik kan zien wat er mis is? heb haar beentjes gevoeld maar naar wat IK kon zien en voelen was er niks....maar ik weet helemaal niet hoe dat is, heb nog nooit een pony gehad die kreupel of iets dergelijks was.
dus heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen? hoe ik kan zien wat er precies mis is, hoe je kunt zien of ze kreupel is, en wat ik in dat geval moet doen? en wat ik niet moet doen?
help mij!![]()
liefs Elvira
Bladwijzers