zeker dat het Pat en Linda warenOorspronkelijk Geplaatst door Elske
zeker dat het Pat en Linda warenOorspronkelijk Geplaatst door Elske
haha, ja hoor kon echt niet missen met hoed en snor! Ik had Pat al eens eerder in '99 gezien op een clinic die hij gaf in Wanroy gaf dus ik wist hoe hij eruit zag.Oorspronkelijk Geplaatst door skey
poeh nog geen planning gemaakt wanneer ik wil gaan, maar een forummeeting ben ik wel voor in. 1e zaterdag van equitana?
Als er veel mensen zijn die mee willen rijden, kan ik vast de bus van mn man lenen, waar we makkelijk met 5 man in kunnen, en een grote laadruimte voor alle spullen die we daar kopen .
Jaaaaa, met de bus!! Ik ben voor! Ik heb geen auto meer om naar Dld te rijden zonder paard, dus ik ga graag met je mee. Kunnen we ook niet meer verdwalen, met die navigatie (hoewel, ik ben er nu al 5x heen gereden in 2 jaar, dus de weg moet ik nu wel weten )
Gezellie eef. Nu nog was medereizigers! (en meewerking van mn manlief he, zit hier zijn bus onder zijn kont vandaan te trekken, hihi)
Mag ik ook mee in je busje Sandra?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
jahoor gezellig! (heb jan nog niet gevraagd, maar in het ergste geval maken we er een tweedaagse van met de camper daar kunnen ook 5 personen in!)
Ok mijn camper loopt al aardig vol
ikzelf
eveline
maaike
elise
er kan nog 1 persoon bij. wie wil?
Ik vertrek uiteraard vanuit Drenthe, ga dan naar Wageningen. Dus iemand op die route kan er nog bij.
ik!!!!!!!
dat dacht ik al! ok, ik ben vol. voor de echte wanhopige, zou er nog een luchtbed in passen, maar 5 personen is wel genoeg denk ik.
Super fijn Sandra! heb d'r zin in
Het is min of meer 'bevestigend' beantwoord door Eddy vandaag.
Het had nog helemaal niet bekend mogen worden en Eddy was uiteraard nieuwsgierig van wie ik dit nieuwtje nu weer gehoord had...
Pat had blijkbaar zijn mond voorbij gepraat. Het is dus nog niet 100% zeker, maar nu ga ik zeker het programma van de Equitana goed in de gaten houden
Ach, ik ging toch al meer dan 1 dag, dus als hij er het 1e weekend niet is, dan is er altijd nog een 2e weekend aan vast te knopen
Oh als Pat komt dan ga ik toch wel kijken. Dat dan weer wel
May the horse be with you!
2 uurtjes rijden voor Pat is nog wel te doen he
Hey,
Hij heeft niet tegen mij gezegd dat het geheim moest blijven anders had ik natuurlijk niets verteld, maar wist hij zelf dat het nog niet bekend had mogen worden?
Groetjes Elske
Bladwijzers