Stomme vraag misschien.. maar wanneer weet je dat je een blok voor je kop hebt, hoe voorkom je dit, hoe kom je eraf.
Ik vind van bepaalde personen dat ze eens moeten nadenken, die plaat voor hun kop moeten weghalen. Niet alleen van normals, maar ook van nh'ers. Al begint het me steeds meer bij nh'ers op te vallen trouwns
Maargoed, dan gaat mijn breintje aan het werk en zegt; "hey jij doet ook nh, heb jij soms ook zo'n blokkie?" en dan zeg ik niks terug, want ik weet er geen antwoord op. Ik praat zowiezo weinig tegen mijn brein, voordat jullie rare dingen gaan denken.
Wat ik van mezelf al merk is, als iemand mij een tip geeft met daarin 'probeer eens een bit' dat ik dan al snel afdwaal. Hetzelfde met hulpteugels, sporen en zweep. Nu niet dat ik dat wil gaan gebruiken, maar tja.. heb ik dan een blok voor mijn kop als ik denk 'laatmaar, volgende tip graag!'
Want als ik iemand de tip zou geven 'probeer nh' en die zegt 'laatmaar' dan zou Ã*k best kunnen denken.. weer zo eentje met een blok voor z'n hoofd. Lekker hypocriet van mezelf trouwens.
Maargoed, ik wil van m'n lang-zal-ik-leven lang niet zo'n sukkel worden die niet nadenkt, omdat er een paar deuren daarboven dicht zitten.
Ik ben aan het wauwelen, maar jullie begrijpen me vast wel. Volgens mij heb ik niet eens een vraag, dus wat ik hiermee zeggen wil, geen idee. Als iemand vind dat ik een blok voor m'n hoofd heb, zeg 't dan even
Bladwijzers