Hey, dat herken ik van bij Margriet. Vorige keer dat zij zich zo wat slecht voelde, kreeg ze mok....eigenlijk op zich al een teken dat de weerstand wat minder was. Ik heb toen gewoon de mok behandelt met zalfje, geen extra reinigingskuur gedaan ofzo omdat de weerstand al wat lager was...kzou daar toch mee oppassen. Wel heb ik vitamientjes bijgegeven. Supplement kan denk ik nooit kwaad, wat extra vitamientjes om de weerstand te verbeteren. Kzou wel niet zo'n poederke pakken dat meer suiker dan vitaminen is...Oorspronkelijk Geplaatst door skey
(Bedenking: misschien is het iets viraal ipv bacterieel: bv zoals herpes bij mensen, dat blijft voor altijd in je lichaam aanwezig als je het één keer gehad hebt en steekt de kop op bij een verlaagde weerstand. Is eigenlijk kenmerkend voor virale infecties: dat het 'sluimert' in het lichaam)...maja kga natuurlijk de DA zen oordeel niet tegenspreken. Maar als het zo is zou een antibiotica niet echt helpen (eerder zen weerstand nog verzwakken door het teniet doen van de goede bacteria in zen darmen)
Bladwijzers