Roos - Poca
Eveline - Shaffie
Uta - Aaasifa
Bettine - Guusje
Ellen - Finn
Angelique - Shyne
Nicky - Myra
Karianne - Susan
Wannabe - Wim
Roos - Poca
Eveline - Shaffie
Uta - Aaasifa
Bettine - Guusje
Ellen - Finn
Angelique - Shyne
Nicky - Myra
Karianne - Susan
Wannabe - Wim
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Hoi Roos,
Ze hebben bij Koopman dus best veel spullen voor een mooi parcourtje.
Waaronder de wip-wap.
Thea is niet zo happig op dat mensen die spullen zo maar gebruiken, maar in overleg kan er een heleboel, verwacht ik!
Wordt het trouwens 1 binnenbak huren of alletwee??
Als je trouwens gebruik wil maken van een plek om de paarden tussen door neer te zetten, zou ik het ook van te voren overleggen...
Ik heb er erg veel zin in!
Maar verwacht niet te veel van Finn en mij, we zijn gigantisch vooruit gegaan, vind ik zelf, maar de vooruitgang zit meer in mijzelf dan in een spectaculaire zichtbare vooruitgang, als je begrijpt wat ik bedoel.
Oh ja, Francis, mijn vriendje, zit er over te denken om mee te doen met Svedde..
Het lijkt hem namelijk heel leuk, maar hij wil eerst weer een paar keer wat met Svedde doen natuurlijk, da's al erg lang geleden, maar ging vroeger wel erg leuk samen...
Dus we kijken eerst even of ze elkaar nog steeds zo goed begrijpen, bij Svedde is dat toch weer even af tasten.
Ellen
P.S. er zijn eventueel ook nog hele leuke speelplekken in het bos..
Alleen is het 's middag natuurlijk al heel vroeg donker, dus de tijd zal wel beperkt zijn wat dat betreft.
Phoe ik ben heel blij eigenlijk dat het verchoven is naar februarie.
Vandaag ging echt slecht met Shyne,ze was enorm RB..gewoon niet te houden....des te meer kans om te oefenen nu zodat we kunnen komen
Groetjes Angelique
huh, waarom is het nu verplaatst dan? Weet niet of ik dan nog mee kan doen...
Op 11 februari kan ik helaas echt absoluut niet
May the horse be with you!
Vanaf Enschede is het helaas 2x zover rijden als vanuit Wageningen, dus wordt voor mij een beetje ver helaas... weet nu nog steed niet waarom het verplaatst is
Bladwijzers