Hoi,
Ik was vanochtend even bezig, Doon even snappy maken voordat ik echt begon met grondwerk. Ik wilde ook even de achterhand wijken zonder zijn andere oog te krijgen ( zie falling leaf ). Doon begreep wel dat hij zijn achterhand moest wijken maar omdat ik ALTIJD zijn andere oog vraag en deze keer niet snapte hij het niet zo goed. Dus hij stopte met wijken, ik drijven, hij wijkt weer maar stopt dan weer etc. Hij was echt even in de war. Ik dacht zo, naja..., het is niet moeilijk hoor Doon, 1 keer fase 4 en je weet het wel weer. Dus ik deed dat, hij begint me toch moeilijk te doen Ik had gedacht dat hij de boodschap wel had begrepen maar hij begreep echt niet wat ik wilde. Terwijl ik echt alleen maar disengagement achterhand vroeg maar dan voor 360 graden ZONDER andere oog.
Procupine geprobeerd, hij reageerde NIET. Dus ik fase 4 en toen brak de hel echt los. Hij was opeens DOODSbang, ik mocht niet meer in de buurt van zijn achterhand komen. Ik heb hem wel weten te kalmeren en ik kon hem weer overal aanraken maar het was toch even een klap in mn gezicht. Na een tijdje week hij wel weer maar zo snel dat het eerder angst dan respect was .
Ik heb het dus even losgelaten, iets anders gedaan en later nog eens geprobeerd aan de andere kant omdat ik niet alleen maar die ene kant kon doen. Hij mist daar dus zijn oog en ik heb zoooooooooo veel tijd gestoken in het vertrouwen winnen aan die kant, nu weer allemaal kwijt . Hij raakte nog meer overstuur.
Ik ben dus weer gestopt en veeel gefriendlyed. Hij stond stil maar steeds wel gespannen . Ik baal hier zo van, ik had eindelijk zn vertrouwen, hij stond lekker te suffen als ik aan de kant zonder oog stond. En nu staat hij weer constant gespannen, wat gaat ze doen?
Het is dus weer opnieuw beginnen, maar als het nog eens gebeurt, zouden jullie dan onmiddelijk stoppen, veel friendlyen zodat je niet nog verder van huis raakt? Ik snap alleen niet waar het vandaan kwam, want normaal had ik nooit problemen met wijken van de achterhand. Vandaar dat ik koos voor fase 4 maar dus niet zo verstandig.
Hebben jullie enig idee hoe dit zomaar kan?
Groetjes Sophie
Bladwijzers