Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 26

Topic: Ros, nieuw paardenmagazine

Ros, nieuw paardenmagazine

Is er weer een nieuwe hype? Ik kom de laatste maanden zoveel nieuwe tijdschriften tegen. Maar leuk is het wel. Dit keer is het Ros wat op de deurmat lag. Een tijdschrift speciaal voor de recreatie ruiter wat 2x per maand uit komt. In dit nummer over trektochten en dergelijke. En een leuk weetje, ik kwam heel veel touwhalsters tegen!

Het nummer wat ik toegestuurd kreeg via time-out ruiterreizen is 90 (dunne) pagina's dik. Maar helaas ook dit tijdschrift mag niet goedkoop wezen dit eerste nummer kost alweer 4,95. Als het een beetje aanslaat, hoe duur is het dan over een jaar? Jammer dat al die leuke blaadjes onbetaalbaar zijn.
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Re: Ros, nieuw paardenmagazine

Hoi,

Heb Ros gelezen. Ik word er geen lid van. Kan niet precies uitleggen waarom eigenlijk.

Groetjes
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

pasterza
    Guest

Ik ken het nog niet. Leuk dat er wat over trektochten in staat : Is er misschien een internetsite van om een proefexamplaar aan te vragen? Kon met google niks vinden...

Ik geloof dat het vanaf maart/april ook in de winkels komt te liggen. Ik meen zoiets gehoord te hebben op Paard en Koets. Daar had ik nr. 0 al op de kop getikt.....

Nummer nul zat nu bij de Vrijruiter. Nog niet gelezen

May the horse be with you!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ik had em ook bij de vrijruiter.. wel al gelezen... en wordt ook geen lid... vond er net even teveel stelligheden instaan die voor mij helemaal niet zo stellig zijn.......

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

BOUT blad

Staan gewoon dingen in die niet waar zijn. Daarbij is veel gecopieerd uit Duitsland en frankrijk volgens mij.

Wordt zeer zeker geen lid hiervan.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Heb over 'Ros' nog niets gehoord, maar een tijdje terug had ik wel een enquete in mn inbox over een mogelijk nieuw paardenblad wat zich zou richten op o.a. NH en recreatief rijden.

Uiteraard een enquete over interesse in advertentieruimte en wat ik daar voor over zou hebben
    Heb hem braaf ingevuld, maar verder niets meer over gehoord...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Ik had ereigenlijk ook nog nooit van gehoord voordat het op de deurmat lag. Maar vind het zelf nou ook niet echt een bland om iedere maand te hebben. Het ziet er uit als vele andere paarden bladen. Beetje weg van Bit, en cap, en inderdaad heeft het ook heel veel weg van een duits blad. Aan de binnenkant vin ik het er nou ook niet echt uit zien om te lezen. Plaatjes zijn altijd leuk om te kijken vind ik.

Ik vind het blad toch meer voor dressuurmensen die graag een keer een buitenrit rijden. Ik vind persoonlijk de Amazone beter gelukt.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Wat mij stoort aan de ROS is dat er bij de artikelen niet staat wie de auteur is. En dat wil ik nou juist graag altijd wél weten! Verder vond ik het wel een aardig blad, maar ik denk niet dat ik er lid van ga worden. Ik vind tijdschriften sowieso veel te duur, dus ik heb amper abonnementen...

Oh en je krijgt bij een abonnement een fleecedeken kado t.w.v. 40 euro (zeggen ze). Ik heb die deken zien hangen op Paard en Koets, en dat is echt niet zo'n mooie kwaliteit hoor. Ik heb betere gezien voor 20 euro... Leuk dekentje voor erbij misschien, maar meer ook niet.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Wat mij stoort aan de ROS is dat er bij de artikelen niet staat wie de auteur is. En dat wil ik nou juist graag altijd wél weten! Verder vond ik het wel een aardig blad, maar ik denk niet dat ik er lid van ga worden. Ik vind tijdschriften sowieso veel te duur, dus ik heb amper abonnementen...

Oh en je krijgt bij een abonnement een fleecedeken kado t.w.v. 40 euro (zeggen ze). Ik heb die deken zien hangen op Paard en Koets, en dat is echt niet zo'n mooie kwaliteit hoor. Ik heb betere gezien voor 20 euro... Leuk dekentje voor erbij misschien, maar meer ook niet.
    dat vind ik over het algemeen altijd met spullen die voor ongeveer 40% bedekt zijn met reclame. Leuk voor erbij, maar meer niet.

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Wij hadden m op stal liggen. Vind het idd niet zo'n heel bijzonder blad, maar dat vind ik geen enkel paardenblad.
    Maar dit is als het goed is wel het blad waarin het verslag komt te staan over Shiva's oog.
    Zal straks mn DA ook nog ff bellen, hij moest nog steeds foto's maken.

Dan gaan we hem natuurlijk wel even kopen wanneer dat erin staat!

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

en anders scan ik het wel in, een beroemde Shiva mogen jullie natuurlijk niet missen.

Whoehahaha ik zie net dat ie hier in ons dorp(je) gedrukt wordt..
    Wordt Holthees toch nog beroemd

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten