Oorspronkelijk Geplaatst door
Equihof
Oorspronkelijk Geplaatst door
Marianne
Oh da's een goeie.. dressuurpolitie!
Je bent wel snel aangebrand Equihof, da's nergens voor nodig. Tja en waar het over gaat ? Dat heb ik je in mijn voorgaande post nog eens aangeduid - het gaat immers niet over dressuur maar over mensen die ongenuanceerd een stelling op het forum gooien. En omdat me dat in je eerste post opviel heb ik daar iets over gezegd.
That's all - on topic maar weer.
Ik vond net het omgekeerde.
Ik voelde me hier direct aangevallen omdat ik mijn mening ventileer, die ook nog eens niet zomaar on-onderbouwd is.
En; ik heb niet gezegd: 'alle wedstrijd dressuur ruiters doen zus en zo' (want ik krijg de indruk dat jullie dat denken...
Ik zei 'veel'. Veel paarden in de wedstrijdsport komen nooit op de weide, krijgen weinig ruwvoer en worden met veel druk gereden. Of niet?
Ik mag toch ondervonden hebben dat dat zo is.
En als jij het zelf niet doet, wat is dan het probleem?
Ik geef eerlijk toe dat ik zo'n manier van houden van paarden onpaardwaardig vind.
Een mens mag een mening hebben en ik dacht (maar ik kan me vergissen) dat dit op zich een NH adittude is.
Ik bied hier nogmaals mijn excuses aan voor het zo direct ventileren van mijn mening en hoop dat we opnieuw kunnen beginnen.
Ik denk echt dat jullie een hele verkeerde indruk van mij hebben.
Bladwijzers