Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: pavo vital

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

pavo vital

Op 't moment krijgen de pony's hier niks bijgevoerd naast gras en hooi.
    Jeppe (tinker) is sowieso te dik, maar ik doe m'n best hem af te laten vallen. Met Speedy (mengelmoes) gaat het goed, hij is nog wat te dik, maar doordat hij meer beweging krijgt, en volgensmij wat lekkerder in z'n vel zit, ziet hij er steeds beter uit.
    Ik wil ze wel wat extra's gaan geven nu, niet omdat ze te mager zijn, maar omdat het gras niet boordevol vitaminen zit.

Nou zag ik dat er ook pavo-vital is. Dat lijkt me wel een handig/goed product, want dikker hoeven ze niet te worden, en doordat het in korreltjes-vorm is kan ik er elke dag een oefening aan verbinden.

Hier staat er meer over: http://www.pavo.nl/supplementen/pavo-vital.html

Kennen jullie dit product?

Re: pavo vital

Ja ik ken het wel, maar dan niet als korrels maar als een poedertje.. en dat lijkt me nou niet zo handig om 'uit de hand te voeren' - bovendien.. uit de hand geef je gauw teveel.

De (vrije kleine) bus die ik ooit had was best duur dus ik zou proberen of je er een proefzakje van kunt krijgen. Mijn paarden waren er destijds helemaal niet zo dol op - vooral de B-vitamines die erin zitten roken nogal sterk.

Ik geef op dit moment ( nog geen) supplementen, maar als het nodig is geef ik Microvital ( of Sempermin) van Hippolyt . Razend duur maar wel heel erg goed spul.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Pavo-summerfit koeken: niet duur, wij voeren een halve per paard per dag (staat gelijk aan de min/vit waarde van 1kg brok). En ze worden er niet dik/heet van.

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Ik heb een emmer pavo vital staan. Voor beloningen bij oefeningen is het niet altijd geschikt, beide paarden eten het met lange tanden op bij ons op stal ...
    (Maar je kan wel degelijk een hoeveelheid afmeten en uit de hand voeren zonder dat je teveel voert hoor, Marianne )

Ik doe het door een klein (!) beetje muesli en dan gaat het met smaak naar binnen!

Actief Forumlid Linnie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Odes krijgt het ook, zij eet het wel zo uit de hand op .
    Ik vind het ideaal om bij te voeren voor extra vitaminen en mineralen. Odes had volgens Pavo maar 30 gram per dag nodig, dus je doet er erg lang mee.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Kabriche krijgt ook en we zijn er beide tevreden mee
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Okej, bedankt voor de reacties. Ik heb 't maar gewoon besteld, 't zal geen kwaad kunnen. En als ze 't niet lusten, we hebben heerlijke muesli

Bladwijzers

Forum Rechten