Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: De biotensor en het doormeten

De biotensor en het doormeten

Zo af en toe lees ik wel eens dat iemand voer of paard heeft laten doormeten.... en, eerlijk gezegd, denk ik dan wel 's "ja, ja.. hocus-pocus"..

Maar toch.. het blijft wel een beetje kriebelen en ik zou zo graag eens weten wat jullie ( concrete) ervaringen er mee zijn. Wie kan mij er meer over vertellen? Is het een zinvolle onderneming? Zijn er bij het doormeten zaken uit gekomen die het kwartje lieten vallen? Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!!

Ter verduidelijking: er is bij mijn paard een jaar of vier geleden eens een dame geweest die met allerlei flesjes aan de gang ging ( had ze geleerd bij Laarakker) en die stelde ( in mijn ogen dan) een zó merkwaardige analyse dat ik er verder niks mee gedaan heb. Dus ook niet alle dure spulletjes en kruiden gekocht die mij aangeraden werden.

Wie, wie, wie?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Actief Forumlid Pablo's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Re: De biotensor en het doormeten

Mijn instructrice heeft Pablo vorig jaar doorgemeten. Met name de bach bloesem die ze voor hem had klaargemaakt is hij echt van opgeknapt. Ook had ze zijn energiebanen herstelt, dat was echt vreemd, je paard in de waslijnen. Maar Pablo was echt even weg dus het doet echt wel wat! Verder doet ze het eigenlijk alleen bij haar eigen paarden en trainingspaarden, maar ik was er hartstikke blij mee. Oja, voor zijn hoofd kwam er zink zwavelpasta uit (voor het schuren) en dat hielp ook goed

Je paard in de waslijnen????
    Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Marianne ik heb precies hetzelfde gevoel als jij met bijbehorende twijfel. Ik blijf dit topic even volgen.

ik ben met een vrindin mee geweest naar eric laarakker. Zij traint renpaarden. Ik heb dus gezien hoe hij een paard doormeet... hij heeft een soort wichelroede (ik weet niet de precieze naam en daar beweegt hij mee over het paard en leest daar allemaal cijfers vanaf, die ergens weer mee corresponderen. daarna werden er allemaal naalden in het paard geprikt, en vervolgens werd het paard omhangen met witte lijnen die verbonden waren met (geloof) dat het een soort magneten waren.

in ieder geval, er kwam uit dat het paard iets aan de lever en baarmoeder had en daarnaast veel stress.

wat spullen meegekregen en het paard is er echt super van opgeknapt.

toen ik daar was kwam het op mij ook als hocus pocus over, maar je kan alles vragen aan erik en hij neemt ook echt de tijd om het duidelijk te maken... het voelt voor mij nog steeds als iets ongrijpbaars, maar geloof wel dat het kan werken...

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Ik heb t meerdere keren gedaan.

Nu ga ik de paarden reinigen en dan wil ik weer laten doormeten zodat ik weet welk voer, of liever gezegd, welke suplementen ik mag geven.

Laarakker werkt met de Lecherantenne

oja lecherantenne... een belletje gaat rinkelen...

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ik heb 2 ervaringen...

teneerste mijzelf ik had in eens heel erg pijn in mijn spieren en heel erg moe. in het reguliere circuit kwam er niets uit en ik moest maar pijnstillers slikken.
    toen kwam ik bij een dokter in den haag. die heeft mij doorgemeten en het bleek mijn lever te zijn. ik heb 4 maanden natuurlijke pillen voor mijn lever geslikt en ik was weer helemaal beter

dus ik dacht als het nou echt zo goed werkt vraag ik ook iemand om het bij sietske te doen. want het zat me toch niet lekker. nou laten doen... mijn belangrijkste vraag was of sietske dr probleem in dr spieren zaten. nee hoor was zijn antwoord... ze heeft een soort ADHD en een bacterie in de hoofd.
    nog geen 2 dagen later valt siets in de sloot. de DA laten komen om dr toch even na te laten kijken en die constateerd (door middel van bloed onderzoek) spierbevangenheid.... nee hoor het zit niet in dr spieren
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Actief Forumlid Sarah's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Tja, ik ben zes keer bij erik laarakker geweest voor mijn paard. Hij zei mij dat als het na zes keer nog niet goed was, dat ik dan gratis verder geholpen werd. Na de zesde keer (hoe kon het ook anders) verklaarden ze Jip genezen en hoefde hij dus niet meer verder behandeld te worden. Nou het was dus echt niet over, maar ze konden me niet meer verder helpen. Ik doe dit dus niet zo snel meer.

Toch geloof ik echt wel in acupunctuur en energiebanen die verstoord kunnen zijn. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en weet ook niet zo goed of ik nou belazerd ben of niet. Mijn paard is er in ieder geval niet beter van geworden.

O ja en Jip zou het aan zijn milt hebben. Daar kreeg ik druppeltjes voor. Ik had begrepen dat ik die moest geven tot de volgende behandeling een maand later. Kom ik een maand later daar, heeft ie het aan zijn lever door die druppeltjes, maar ja..... daar had Erik natuurlijk ook wel weer druppeltjes voor.

O en er schiet me nog iets te binnen. Hij controleerde ook zijn hele rug en heupen enzo, of ze wel recht waren. Toen was hij bij zijn staart aangekomen, begint hij ineens zijn rug te kraken. Dat had hij wel even mogen zeggen van te voren, want ik ben absoluut geen voorstander van kraken.

Ik weet het niet hoor. Ik zou willen dat het anders was, maar ja, dit is mijn ervaring.

Groetjes, Sarah

je moet proberen om de juiste persoon te vinden in dit circuit. ga eerst regulier iets zoeken kijk wat ze op de normale manier wat voor je kunnen betekenen, selecteer stukje voor stukje. zijn er geen "normale" oplossingen ga dan in dit wereldje zoeken.
    (sluit alle bijv. botproblemen e.d uit door simpel weg foto's te maken of laat je paard scannen op ontstekingen e.d)
    maar kijk uit voor zwendelaars, er zijn goede, hele goede mensen en er zijn mindere types te vinden.
    En niet elk paard is te genezen natuurlijk.
    de 1 heeft heel veel baat en de ander niet.
    uitproberen dus...bachremedies e.d kunnen geen schade aanrichten.
    volg eens een cursus met de biosensor, leuk om te doen en begrijp je iets meer waar men mee bezig is.
    ik weet nl dat ik in het verleden belazerd ben, ik weet nu hoe het moet, hoe het werkt en wat ik er wel en niet mee kan.
    kijk bijv eens bij http://www.natuurlijkdierengenezen.nl zij geeft div. cursussen en zijn redelijk betaalbaar. Stond ook op de NH-dag in Arnhem.

Actief Forumlid Pablo's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Ik bedoelde de lijnen, met inderdaad een soort van magneetjes dingetjes. Dat wordt gewiebeld (met de lecherantenne) dus waar het moet, en dan voor op zijn borst en ergens een beetje achteraan. En zo worden de energiebanen hersteld(ofzoiets) Ik was echt onder de indruk, pablo stond echt te suffen, was echt even weg. En als ze dan weer terug komen is het klaar.

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pablo
    Ik bedoelde de lijnen, met inderdaad een soort van magneetjes dingetjes. Dat wordt gewiebeld (met de lecherantenne) dus waar het moet, en dan voor op zijn borst en ergens een beetje achteraan. En zo worden de energiebanen hersteld(ofzoiets) Ik was echt onder de indruk, pablo stond echt te suffen, was echt even weg. En als ze dan weer terug komen is het klaar.
    Oh, nu heb ik beeld!

JA ,dat heeft Andor ook een paar keer gehad.

Bladwijzers

Forum Rechten