Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 28 van de 28

Topic: Pony staakt bij dressuur en niet bij NH?!

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Pony staakt bij dressuur en niet bij NH?!

Bedankt voor je reactie! Het probleem was er eigenlijk ruim een half jaar geleden, maar heb eigenlijk nooit een update geplaatst . Ik ben kort na de start van dit topic gestopt met m'n dressuurlessen, ik merkte dat het te veel 'botste' met m'n instructrice. De fysio is ook langs geweest, heeft Donja behandelt en vertelde me dat er erg veel vast zat in haar rug en dat dat best met het staken te maken kon hebben. Daarna heb ik me eigenlijk alleen nog maar met Parelli bezig gehouden en heb ik de dresuurlessen absoluut niet gemist Wel ben ik van plan om binnenkort Centred Riding lessen te gaan volgen.

nu je het zegt )
    ik heb niet naar de datum gekeken..... hihihi.
    Veel succes iig. Waarom ga je dan wel weer met CR beginnen? Ben je nu met Parelli zover dat je bij dressuurmatige opbouw bent!?!?? En hoe heb je dat gedaan met alleen Parelli??

Aangemeld
    Apr 2004

Omdat ik denk dat CR wel met Parelli gecombineerd kan worden Ik heb namelijk erg goede verhalen van Amber gehoord de combinatie van Parelli en CR. En ik heb toch graag iemand die me met m'n houding helpt e.d. Nu is het alleen nog even de wachtlijst afwachten..
    Ik zit nu ongeveer op de helft van level 2, ik denk wel ver genoeg om CR lessen te volgen.

centered riding gaat over je houding en als je kan stoppen en gaan en een beetje kan sturen kan je dus al les volgen, is alleen maar goed voor jou en je paard!!! en komt het parelligebeuren ten goede!!! leuk: de club centered riding mensen wordt steeds groter!!! ik vind het de missing link bij parelli...

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Centered Riding lessen zijn idd erg goed te combineren met Parelli, ook als je met Parelli nog niet zo ver bent! Ik heb het afgelopen jaar Centered Riding lessen gehad op de ISPH en dat is me erg goed bevallen. Ik ga dit jaar ook weer mee doen (als Atli tenminste weer bereden mag worden straks....). Het heeft mijn zit veel goed gedaan!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Nicolien, mag ik vragen waar en bij wie je lessen gaat volgen? (en kan je nog publiek gebruiken??hihi!)

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Het lijkt mij ook heel nuttig om CR lessen te volgen. Mn zit is ronduit beroerd, al is mn zit voorheen beter geweest. Is het vereist om je eigen paard mee te brengen? Ik zit namelijk altijd met het vervoer van mn beest.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Rijden jullie Centred Riding (lessen) met een 'normale dressuur' optoming of met een touwhalster?
    Het heeft mijn zit ook heel erg veel goeds gedaan. Ik heb 'pas' 5 lessen gehad maar als ik kijk hoeveel vooruitgang ik al heb geboekt!! Leuk om te horen dat jullie ook die combinatie toepassen!!!

Aangemeld
    Apr 2004

Nienke, ik wil de lessen gaan volgen bij Tessa Roos. Als ze terug van vakantie is en ze een plekje voor me vrij heeft, ben je welkom hor!

En ik wil de lessen gewoon met een touwhalster gaan rijden

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Leuk Nicolien! Hou je me op de hoogte?! )

@ corine, ik rij tijdens mijn CR lessen met touwhalster. gaat super!
    @ Nicolien: veel plezier met je lessen!
    Leef Lente Momenten!

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Ik weet het, het topic staat al twee maanden stil, maar ik was benieuwd of je al lessen had gehad, en of ze bevallen zijn *nieuwsgierig ivm interesse *

Aangemeld
    Apr 2004

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten