Goh, ik heb na lange tijd wegens mij super te vervelen nog een keer de oude level 3 dvd opgezet.
OH MY GOD! Wat is dat! Ik heb hem dan ook maar metteen afgezet. Pat was toen echt nog niet bezig met de manier waarop hij zijn pakketen in elkaar moest steken en wil blijkbaar metteen laten zien wat hij bedoelt zonder rekening te houden met zijn paard.
Ik zie constant een paard dat zijn mens schuwt en Pat maar vertellen dat hij/zij nu kon beginnen zelfstandig na te denken.
Ik zie hem constant een fase 3 geven zonder eerst een fase 1 of 2 te overwegen en ik zie dat arme paard echt alle moeite van de wereld doen om zijn baasje toch maar tevreden te stellen.
Als je zo terug kijkt dan besef je pas van hoe ver het hele PNH gebeuren is gekomen en wat een geluk we eigenlijk toch hebben dat Linda de nieuwe pakketten in elkaar steekt samen met een heel team achter haar.
Ik denk dat als ik de dvd toch nog eens ga kijken dat ik oogkleppen opzet en er alleen de goede tips uithaal waar ik iets mee kan, want dit is echt wel geen communicatie dat er getoond wordt.
Tjonge jonge, wat een eye opener weer.
Bladwijzers