Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 29 van de 29

Topic: Re: Dvd in a whisper

  1. #16

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    Ja echt. Ik maak geen grapje. Ik vind die vent zo lekker. Ik hou echt van dikkere mannen, en Pat, met die snor en stoere uiterlijk is gewoon mijn type (net zoals Mel Gibson)

    Sorry voor mijn rare smaak, maar dan laat ik de echte spetters toch lekker voor jullie

  2. #17
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    hihihi, is goed Tré je mag Pat helemaal voor jezelf
    www.crystal-carving.com

  3. #18
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    Ja hoor, je krijgt hem hoor. Maar je bent zeker niet de enige met dat soort smaak voor mannen...Linda heeft die ook denk ik

  4. #19
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    Hahaha, Trea, ik lig dubbel van het lachen! De blote borstjes van Pat He's all yours girl!

    Ik denk ook dat we wat betreft deze discussie veelal op één lijn zitten. Ik had eigenlijk hetzelfde gevoel als Mafhaf: van die Craig werd ik ook helemaal gek, véél te véél show, arrogantie e.d. brrr, kreeg gewoon koude rillingen van die vent. Josh vond ik in bepaalde dingen heel goed, maar toch had hij ook een bepaalde 'air' over zich wat me dan weer niet zo aanstond. Ik vond dat Pat zich toch wel redelijk aan z'n eigen principes hield, maar het stond me dan weer tegen dat hij uberhaupt met zo'n dergelijke wedstrijd meedoet. Want dat is in mijn ogen dan juist weer afstappen van je principes...ik had eigenlijk liever gezien dat Pat en/of de anderen gewoon op een gegeven moment had gezegd: "Sorry, maar rijden doe ik nu nog niet". Dán kies je in mijn ogen voor het paard en dan had ik de hele dvd ook meer gewaardeerd denk ik.

    Dus, al met al...ik vond het leerzaam om de dvd te bekijken. Om te zien wat je juist wel en niet moet doen, maar vooral ook om te zien hoe een Craig, Josh en Pat zich gedragen. En helaas is dat niet altijd zo'n 'pretty picture' als we zouden willen. Aan de andere kant: niemand is perfect toch? Maar er is altijd wel ruimte voor verbetering
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  5. #20
    Actief Forumlid Veerle D's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Schinveld Limburg
    Berichten
    168

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    hihi een echte discussie is het idd niet...aan de andere kant ben ik toch ook weer blij dat iedereen er ongeveer hetzelfde over denkt! Behalve over de tietjes dan!
    Grote hooinetten voor in de wei! kijk op <!-- w -->http://www.hooinet.nl<!-- w -->

  6. #21

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    Mafhaf: Idem Rashid, die bij een paardje besloot dat ze zoveel last had van de vliegen, de hitte en de herrie dat ie het rustiger aan deed. DAT is imo Horsemanship: waar staat het paard, wat kan en wat gewoon vandaag NIET.
    En toen Rashid aan het publiek liet weten dat hij niet op het paard zou gaan zitten,liep 80% van de toeschouwers weg.

    Marianne: Ik denk dat het geheel ook inspeelt aan de behoefte van mensen aan 'spanning, spektakel en sensatie'...
    Ik denk dat je vet gelijk heb Marianne en das eigenlijk balen. Niet dat jij gelijk hebt, maar dat het zo is.

    Groetjes
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  7. #22
    Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Merelbeke (België)
    Berichten
    622

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    DVD in a whisper is pure "entertainment" En daarmee is het ook al gezegd. Ik denk niet dat Pat dit ooit nog eens zal doen. Hij vertelde trouwens ook dat indien hij op zijn ranch zo een paard zou krijgen, er veel langer om zou doen. Dar uit concludeer ik dat het hem gelijk ook niet aanstond.

    Waarom hij zich aan zo iets laat verleiden? De uitdaging, het geld, de roem, wie zal het zeggen?
    Horses and Live, It's all the same to me...

  8. #23
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    Sorry, mss wat laat Maar heb de DVD nu ook bekeken..en ben het helemaal met jullie eens!!

    Waar zijn de fasen waar Pat het altijd over heeft? Waar is de retreat? Pff vond het maar niks hoor, ik bedoel maar..het publiek werd alleen maar hitsig toen ze iets stoers deden, bv. Pat die ging rechtstaan en strip-tease deed..sjee Pat dat was echt niet nodig

    Whah Trea, Pat's tepeltjes mjammie?? Je mag ze hebben, nee bedankt

    Kan ook maar moeilijk begrijpen waarom Pat nou meedoet aan zoiets. Als dat Savvy is, nou dan hoef ik geen Savvy
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  9. #24
    Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Merelbeke (België)
    Berichten
    622

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Horsefreakje
    Sorry, mss wat laat Maar heb de DVD nu ook bekeken..en ben het helemaal met jullie eens!!

    Waar zijn de fasen waar Pat het altijd over heeft? Waar is de retreat? Pff vond het maar niks hoor, ik bedoel maar..het publiek werd alleen maar hitsig toen ze iets stoers deden, bv. Pat die ging rechtstaan en strip-tease deed..sjee Pat dat was echt niet nodig

    Whah Trea, Pat's tepeltjes mjammie?? Je mag ze hebben, nee bedankt

    Kan ook maar moeilijk begrijpen waarom Pat nou meedoet aan zoiets. Als dat Savvy is, nou dan hoef ik geen Savvy
    Oooh, maar de retreat en de fases zijn er wel hoor. Zonder retreat en fases zou je nooit zo een resultaat bereiken. Pat zijn timing is zodanig goed dat je al heel goed moet kijken om alles te zien. Onderschat Pat Parelli niet, hij is in mijn ogen één van de beste horsman ter wereld.
    Horses and Live, It's all the same to me...

  10. #25
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    @Jarno: ja bedankt, maar hier zag ik toch geen fases..en als ik hem bezig zie in de level dvd's dan zie ik dat toch heel wat duidelijker..zal wel aan de tijdsdruk liggen..

    Stond wel te kijken toen ze het resultaat toonden..had dat toch niet verw8.
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  11. #26
    Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Merelbeke (België)
    Berichten
    622

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    in de dvd's toont hij het duidelijk zodat wij het zouden zien. Mocht hij geen fases en approach and retreat gebruiken zou zijn paard als het ware ontploffen. Maar een retreat kan heel snel gaan. Ook heeft het geen zin bij een onbeleerd paard om een lange fase 1 te gebruiken, want dit kent hij toch nog niet.gewoon direct fase 2 en reageert hij niet 3 4. (staat allemaal in de introductie dvd van savvy club )
    Horses and Live, It's all the same to me...

  12. #27
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    Kan allemaal wel zijn Maar ik vond toch dat Pat veel beter kan! Nu, zoals ik al zei, dat zal wel een de prestatie/tijdsdruk gelegen hebben.

    Gr. Ariane
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  13. #28
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    Ik ben het eens met de rest. Ik vond de dvd eigenlijk vrij teleurstellend. Ik snap niet dat pat uberhaupt meedoet met zo'n wedstrijd... Blijkbaar laat hij zich toch af en toe verleiden om een paard te breken, want zo zie ik het... Een paard zadelmak maken op 2,5u vind 'k gewoonweg schandalig kort!

    Ik had ook zowat het idee dat hij zijn principes wat aan de kant geschoven had... Jammer dat die amerikanen zo op sensatie uitzijn... Ze hadden anders nog véél kunnen leren van deze 3 paardenmensen...

    Toch ben ik blij da'k de dvd heb, deze toont je hoe je juist NIET moet omgaan met paarden.

    Ik had ook zoiets van dit is geen savvy....

  14. #29
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Discussie DVD: In a Wisper

    heb hem net binnen, meteen bekeken (mijn dank fer en brenda).
    Wat ik zag vond ik op zich nog wel meevallen allemaal. Het was allemaal een stuk ruiger dan ik liever zou willen zien, maar degene die ik het ruwst vond (die met dat groene shirt) had uiteindelijk een heel leftbrained paard. Hoewel dit natuurlijk ook wel oververmoeidheid zou kunnen zijn. 2,5 uur lang en daarna nog die wedstrijd... Hoe het ook zij, dat paard was wel het minst angstig van allemaal.
    Wel zag ikgedurende de training in drie paar oogjes het vuur doven, jammer weer 3 sterke paardenkarakters minder!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •