Hoi,
ik zag deze advertentie op kapaza staan, en vroeg me af of jullie dit kenden:
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehor ... emmer.html
Is het echt zo een wondermiddel, en is het niet giftig in overmatig gebruik?
Groetjes,
Eline
Hoi,
ik zag deze advertentie op kapaza staan, en vroeg me af of jullie dit kenden:
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehor ... emmer.html
Is het echt zo een wondermiddel, en is het niet giftig in overmatig gebruik?
Groetjes,
Eline
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Hoi Elineke,
Mijn 26 jarige Ierse Hunter merrie kampt met atrose en begon erg stijf en stram te worden. Vooral 'smorgens als ze uit stal kwam om de wei op te gaan was de eerste 10 meter een lijdensweg...stapje voor stapje...zó moeilijk. Als ze dan 10 meter op weg was ging het wel weer.
Volgens de DA kon ik haar wel pijnstillers gaan geven, maar ik vond dat zelf wel érg heftig én om nu continue die rotzooi te geven...nee....
Ik ben es gaan zoeken en kwam uit bij 'Devils Relief'. Te koop bij de Paardendrogist.
Devil's Relief is een natuurlijk extract op basis van de wortel van Duivelsklauw, een Afrikaanse plant. Het is o.a. ontstekingsremmend en pijnstillend.
Ik geef het haar nu geruime tijd, 40 ml. per dag en ze loopt weer als een stoomtreintje !!!! Na twee dagen zag ik al een grote verbetering. Inname is simpel want mijn ouwetje vind het héérlijk, likt het zo uit het bakje.
Dit is de ervaring die ik heb met Duivelsklauw middels het product Devil's Relief. Een aanrader !!!
edit: de foto van het product op Kapaza kan ik helaas niet zien, weet dus ook niet hoe het heet.....
Volgens mij zit duivelsklauw in het zelfde vakje als glucosamine en MSM. Allemaal middeltjes om je paard bij artrose of gebrek aan gewrichtsvocht beter te laten lopen.
Als je je houdt aan de hoeveelheden op de verpakking is er volgens mij geen probleem met vergiftiging.
Als ik zo iets wil geven dan koop ik het liefst bij een vertrouwde persoon of winkel. Net zoals bij alle producten wordt er nogal veel nep aangeboden. Nep kost soms minder maar of het idd het juiste product in zit weet ik niet......
PS: de foto op kapaza is volgens mij een stuk van een plant.
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
ik weet niet of je Duivelsklauw in dezelfde categorie als glucosamine en MSM kunt laten vallen.
Is de werking van Glucosamine en MSM onweerlegbaar bewezen ?
Bij Duivelsklauw is in ieder geval zeker dat het pijnstillend en ontstekingsremmend is, het is in ieder geval een middel dat op zeer korte termijn een duidelij k effect heeft.
Jawel, duivelsklauw bevat zgn. gluco-iridoiden dus valt wel degelijk in die groep. Het heeft echter niet exact die werking maar is vooral pijnstillend en ontstekingsremmend voor problemen aan het bewegingsapparaat.
Het wordt ook voor mensen voorgeschreven en het werkt prima! Is niet zo belastend als chemische middelen.
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Duivelsklauw wordt inderdaad door mensen ook veel gebruikt voor stramme gewrichten, en gewrichtsklachten. Het maakt als het ware weer een laagje aan in het gewrichtskapsel.
Voor ik aan Marianndl begon (dat is pas echt superspul) heb ik ook duivelsklauw geslikt, en zelfs mijn o zo sceptische moeder vondt het heel goed werken.
www.crystal-carving.com
Glucosamine en msm zijn niet pijnstillend naar mijn weten maar helpen bij de aanmaak van gewrichtsvloeistof wat verlichtend kan werken bij artrose.
Maar pas wel op: duivelsklauw mag je niet gebruiken tijdens de dracht.
En het valt onder doping, dus tijdens wedstrijden mag je het ook niet gebruiken![]()
Nee het is niet pijnstillend, maar doordat de gewrichten weer soepelder worden zorgt het ervoor dat je minder pijn hebt. Dus indirect scheelt het wel in de pijnklachten.
www.crystal-carving.com
Lijkt me dus beter dan pijnstillers. Die werken alleen maar symptoombestrijdend.
Yep dat is het ook Trea, dus vandaar dat ik deze middelen ook slik, scheelt hoop pijnstillers.
www.crystal-carving.com
Duivelsklauw werkt inderdaad ontzettend goed.
evenals Glucosamine complex plus.
Wij adviseren daar tevens ook theunisbloem olie bij.
Onze klanten hebben zeer goede resultaten met deze combinatie.
Voor extra effect kun je een paar keer per jaar een kuur the missing link geven.
Dit kan voor alle zoogdieren trouwens.
mijn moeder en mijn herder gebruiken het met fantastisch effect.
En we hebben er vroeger een paardje dat we uit spanje gered hadden en die echt helemaal gaar was weer goed mobiel meegekregen.
Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst & NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be
Bladwijzers