Resultaten 1 tot 13 van de 13

Topic: net begonnen

Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004

net begonnen

Hallo allemaal

Ik ben pas begonnen met Parelli/ freestyle. Ik krijg hier lessen in. Ik ben pas 1 week bezig, maar merk nu al dat Taryn (tinker) het zeer snel op pakt. Vandaag had ik mijn 2e les en dat ging eigenlijk ook supergoed. Ik ben dus erg blij hiermee, want ik heb nogal wat problemen gehad met mijn Tinker. Nu is het moment gekomen dat ze mijn ruimte moet respecteren, dat is zeer belangrijk. Ze kruipt elke x veel te dichtbij, maar dat heb ik vandaag ook geleerd hoe ik dat kan afleren!

Succes allemaal
    groetjes Marjolein

Actief Forumlid spinner's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: net begonnen

Hoi
    Wel fijn dat het nu beter gaat
    Had je mijn pb tje nog gehad?
    Groetjes
    wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Ik heb ook een tink en heb een parelli-pakket besteld (level 1 en 2) Leuk dat het zo goed gaat!

Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004

leuk zeg! succes ermee!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2005

gezellig we maken een tinker onderdeel
    Keep it Natural,

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2005

ik heb ook een tink
    Keep it Natural,

Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004

gezellig allemaal al die tinkies
    dit is trouwens mijn tinkie

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgARAx4UFqptTPwMidA6sllbLOtuWaNx*fuCDWLWnMIXQuuoC FGe5d6kHQib*YdvBkHVXGvzQ8PucRdvbRHiljktGRZ0I3lzpfP cthaoPzg/DSCF0030.JPG[/img]

groetjes Marjolein

Jeuj! Tinkers! hehehe Iedereen (normals) zegt altijd dat die koppig van nature zijn, tsss we zullen ze eens wat laten zien zie! dit is mijn vz-paardje
    The moment at which we aren't creating the opportunity to make mistakes, we're making one ourselves...

Aangemeld
    Jan 2005

Aaah, wat een leukerd! Ik hou van snebjes .

Actief Forumlid WesternGirl's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    36

als ik ooit een paardje voor mezelf koop...(duurt nog wel ff)...wordhet denk ik ook een tinker
    xxx san
    een dag zonder paard is een dag niet geleefd

Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door limbokip
    Jeuj! Tinkers! hehehe Iedereen (normals) zegt altijd dat die koppig van nature zijn, tsss we zullen ze eens wat laten zien zie! dit is mijn vz-paardje
    nou dar ben ik het eigenljk wel mee eens!! die van mij is absoluut niet de makkelijkste! Zelfs mijn instructrice had moeite met taryn als ze iest nieuws moet leren. Ze accepteert het veel later dan een ander paard de oefeningen die ze moet leren volgens haar.
    Ik vind het absoluut geen beginnerspaarden, ik heb ook van meerder tinker eigenaars dezelfe problemen gehoord.
    Ik stond bijna op het punt om haar te verkopen, maar ben toen begonnen met parelli, omdat ik wel alles wilde proberen voordat ik haar verkocht, maar dit slaat gelukkig wel aan.
    Maar natuurlijk vind ik het een geweldig ras, maar ja het zijn wel paarden met karakter wat veel mensen onderschatten!

groetjes marjolein

Aangemeld
    Jan 2005

Mijn tinker is alleen in de wei dominant tegen mij. Hoe ik hem dat af moet leren ben ik nu uit aan het zoeken. Maar hij loopt aan de hand precies achter mij aan en botst nooit tegen me op. Hij wil nog wel eens doen alsof hij iets eng vind. De ene dag mag ik bijv. gewoon zijn manen inspuiten met antklit en de volgende dag vind hij het wel leuk om op dat moment te steigeren.

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    35

Ik stond ook op het punt een tinker te kopen, in de plaats van Shiva, maar toen was ik nog volop op dressuur gericht en ik had horen zeggen dat die vrij moeilijk zijn voor dressuur. Dan toch maar Shiva genomen . Maar ik vind tinkers nog steeds even mooi hoor!

xxx julie

Bladwijzers

Forum Rechten