Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Ry en ik in de zeelandhallen

  1. #1

    Ry en ik in de zeelandhallen

    Tja t is niet echt NH maar wel gaaf

    5 jan. (smiddags) geven we een show op Indoor Zeeland! We zijn smiddags te zien in de grote showring!

    We gaan linedancen met Ry en alle kids (en volwassenkids ) uit t publiek.. dus voor wie mij met Ry eens in actie wil zien....

  2. #2
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Re: Ry en ik in de zeelandhallen

    Zeeland is wel een heel eind weg voor mij maar wel gaaf zeg! We krijgen wel een verslag met foto`s dan toch? Dan kunnen de mensen van de andere kant van het land ook meegenieten
    Superleuk dat je dat gaat doen!

  3. #3
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Ry en ik in de zeelandhallen

    Leuk joh! Ik weet nog niet of ik ga kijken, maar als ik ga kijken neem ik de camera mee
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  4. #4
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Ry en ik in de zeelandhallen

    Jeetje da's best spannend lijkt me! Heb het nooit gedaan, lijkt me best leuk om te doen, maar om naar te kijken vind ik het vaak wat langzaam gaan. Ben dan meer van de linedancers van Riverdance. Maar ik hoop dat alles goed gaat en het publiek lekker mee wil doen! Zit je bij een echte vereniging daarvan? Nou succes, enne: foto's maken hoor!!

  5. #5

    Re: Ry en ik in de zeelandhallen

    merci

    We treden rond 2 uur op

    @Lila : Ik kan helemaal niet linedancen, heb t nog nooit gedaan, maargoed we doen ook gewoon wat simpels zodat ik het te paard bij kan houden En verder is t voor de kinderen dus echt moeilijk moeten we t niet maken.. Ik hoop dat er mensen zijn die foto's nemen, zelf wil ik in elk geval m'n filmcamera bij iemand dumpen ..

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •