Bekijk Poll Resultaten: Ben jij Parelli fan?

Stemmers
68. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    41 60,29%
  • Nee

    11 16,18%
  • Neutraal

    15 22,06%
  • Geen mening

    1 1,47%
Pagina 10 van de 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Resultaten 136 tot 150 van de 180

Topic: Bijna allemaal Parelli fans?

  1. #136
    Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Merelbeke (België)
    Berichten
    622

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Rutger verveelt zich gewoon. Daarom dat hij zo een toppic start om eens lekker te provoceren. Meer moet je er niet achter zoeken.

    Man man man, alle jongens op dit forum hier zijn zo ambetanterikken eh
    Horses and Live, It's all the same to me...

  2. #137
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Tsja de vrouwen van Venus, en de mannen van Mars he
    www.crystal-carving.com

  3. #138
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006
    Locatie
    Riemst, België
    Berichten
    138

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    niet alle mannen over een kam scheren, he?

    Mijn man is absoluut niet zo en ik ken er nog meer. (ik mag me echter gelukkig prijzen zeker?)
    Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst & NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be

  4. #139
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Gelukkig stond er een achter mijn post, want als er iemand zich gelukkig mag prijzen met een man ben ik het wel Ze bestaan dus echt, zijn vast de mannen die met 1 been op Venus stonden
    www.crystal-carving.com

  5. #140
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006
    Locatie
    Riemst, België
    Berichten
    138

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    oh yeah they do
    Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst & NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be

  6. #141
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Het gaat een beetje off-topic hier. Dus laten we even wachten op een reactie van Rutger
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #142
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006
    Locatie
    Riemst, België
    Berichten
    138

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    dat duurt altijd zo lang eer hij reageert en als hij reageert snappen we helemaal niet meer waarom hij die zaken tegen ons zegt...
    Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst & NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be

  8. #143

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Speciaal voor Josepha dezelfde dag nog een reactie

    Grappig:

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    In die zin vond ik ook KFH té zweverig
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Equihof
    ik filosofeer de hele dag... anderen noemen dat zweverig
    ------------------------------------

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    waarom zou je je ergeren aan uitspraken van hen die op een bepaald moment (nog) niet beter weten? Je kunt hooguit denken.. je leert het nog wel ( of niet!).
    Zo'n soort reactie had ik eigenlijk al in het begin verwacht(/gehoopt?), waarom komt die nu pas Marianne?



    P.S. Nog even voor valerie: kijk eens naar de 3e quote in mijn profiel

  9. #144
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    48
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Tjonge jonge... 3 pagina's verder en alhoewel ik de bijdrages van onder andere Valerie zéér interessant vind, is me nog niet duidelijk wat voor punt Rutger nu precies beoogt te maken.

    Wat betreft gedrag, zowel van mens als dier, is dit toch wel een van de gebieden waar ik mezelf nog verder wil bekwamen. Op dit moment ben ik een aardig stukje op weg, maar ben er zeker nog lang niet en ik betwijfel of je ooit alle gedrag kunt plaatsen. Met de paarden ben ik vooral hobbymatig bezig met gedrag, op mijn werk echter op een heel ander vlak. Zeker met mijn huidige tijdelijke werkplek leer ik enorm veel over gedrag van mensen! Dus dames... praat vooral verder over gedrag! De posts van Rutger lees ik totdat ik me een beeld kan vormen van wat hij nou precies bedoelt te zeggen, want erg concreet is het allemaal niet, laat staan dat er een rode lijn (behalve het ontbreken ervan) te ontdekken is, helaas...
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  10. #145
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006
    Locatie
    Riemst, België
    Berichten
    138

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rutger
    Speciaal voor Josepha dezelfde dag nog een reactie
    ik voel me vereerd

    Maarre... wanneer ga je nu eens uitleggen wat je bedoeling is?
    Ik verbaas me zelf... het kan me toch voldoende fascineren...blijkbaar...
    Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst & NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be

  11. #146

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rutger
    Speciaal voor Josepha dezelfde dag nog een reactie

    Grappig:

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    In die zin vond ik ook KFH té zweverig
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Equihof
    ik filosofeer de hele dag... anderen noemen dat zweverig
    ------------------------------------

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    waarom zou je je ergeren aan uitspraken van hen die op een bepaald moment (nog) niet beter weten? Je kunt hooguit denken.. je leert het nog wel ( of niet!).
    Zo'n soort reactie had ik eigenlijk al in het begin verwacht(/gehoopt?), waarom komt die nu pas Marianne?
    Hoezo 'nu pas'? Ik ben toch niet tot antwoorden verplicht is het wel?

    Het valt me op Rutger, dat je op dingen die meerwaarde hebben helemaal niet reageert - je pikt er 's een los, uit context zinnetje uit en roept maar weer wat. Zaken van een one-liner-commentaar voorzien dat kan iedere malloot. Zeg nou 's wat inhoudelijks, dan zit je hier tenminste niet voor niks te tikken. En zoals gezegd, je bent hooguit een katalysator voor een interessant gesprek die anderen met elkaar voeren - feit is wel dat je bij zo'n gesprek de opvallende afwezige bent.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  12. #147
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006
    Locatie
    Riemst, België
    Berichten
    138

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Whahahaaa!!!! ik lig hier echt in een deuk!!

    Applause Marianne!
    Je kan het uitleggen zeg
    Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst &amp; NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be

  13. #148

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Hoe vaak wordt hemfling niet beoordeeld als zweverig. Ook dat is een eigen mening dus helemaal niets mis mee. Ik vond het alleen grappig dat Equihof die opmerking maakte. En omdat Marianne toevallig de laatste was die iets dergelijks zei maakte ik daar maar een quote van. Maar dat was voor het witte poesje al voldoende om de klauwen alvast uit te slaan. En bij de volgende zin weer uit te halen.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jossie
    laat staan dat er een rode lijn (behalve het ontbreken ervan) te ontdekken is, helaas...
    Een rechte rode lijn is er ook naar mijn idee niet, maar wanneer je die rode lijn in een boog om het geheel heen legt valt bijna alles op zijn plaats.


    Wat als je ooit oog in oog komt te staan met een hengst() die tegen alles in gaat dat je ooit geleerd hebt. Ga je daar dan ook tegenin? Val je dan terug tot agressie? Of blijf je kalm en bewaar je de rust?
    Ik denk dat de meeste hier voor het laatse kiezen.
    Maar waarom gaat het dan van mens tot mens, ineens zo anders.

  14. #149
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006
    Locatie
    Riemst, België
    Berichten
    138

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    eh Rutger... als mijn hengst ongevraagd mijn persoonlijke ruimte in komt en me aanvalt haal ik uit... niet alles vernietigend hard, maar wel genoeg om me te verdedigen. Ik moet het vege lijf beschermen om ook mijn andere 10 dieren nog te kunnen verzorgen/onderhouden...

    Zo voelde ik mijn paarden en een bekende van me die ik zeer op prijs stel en bewonder door jou aangevallen.

    snappie?

    Soms begrijp ik niet waarom hengsten plots aan vallen... en soms begrijp ik niet waarom mensen plots aanvallen... zo ook in jouw geval Rutger.

    Je hebt me nog steeds geen antwoord gegeven aangaande mijn vragen over clicker training... bijvoorbeeld.
    Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst &amp; NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be

  15. #150
    Actief Forumlid valerie's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    167

    Re: Bijna allemaal Parelli fans?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rutger
    P.S. Nog even voor valerie: kijk eens naar de 3e quote in mijn profiel
    "Wees meer bezorgd over je karakter dan over je reputatie,
    omdat je karakter is wat je nu in werkelijkheid bent,
    terwijl je reputatie is wat anderen van je denken."
    John Wooden
    Ik zie meer in deze:

    It's not who you are underneath; It's what you do that defines you.
    (een quote uit batman

    "Ik heb de reputatie van een moordenaar omdat ik steeds mensen afslacht maar in werkelijkheid ben ik heel anders hoor"... ja doeiiiii
    "Vrijheid betekent verantwoordelijkheid, daarom zijn veel mensen er bang voor." Anoniem

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •