Rutger, het is handig als je jezelf niet in een post onderuit haalt .
Hier deel jij een kat uit richting Marianne met een denigrerende woordspeling, die verre van respectvol overkomt op mij in ieder geval, en vervolgens beweer je:Oorspronkelijk Geplaatst door Rutger
Wie bewaart hier de rust? Wie valt er terug op agressie? In dit geval van bovenstaande jij Rutger, dus bij deze haal je jezelf genadeloos onderuit.Oorspronkelijk Geplaatst door Rutger
Ja, en als de hemel naar beneden komt hebben we allemaal een blauw hoedje.Oorspronkelijk Geplaatst door Rutger
Dit soort prietpraat kom ik in mijn vakgebied ook vaak genoeg tegen, praten om het praten, niet om iets te zeggen. Ik heb intussen sterk het idee dat je teksten produceert om te provoceren, reacties uit te lokken. Het is mij (en ik denk vele anderen) een raadsel waarom je dit doet. Ik kan me haast niet voorstellen dat je dit voor de aandacht die het oplevert doet, maar kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat je geniet van alle reacties die je krijgt.
Dus Rutger, misschien is het handig om eens to the point te komen en er een volwassen discussie van te maken die ergens over gaat, in plaats van op subtiel provocerende wijze zinnen van anderen uit de context te halen.
Bladwijzers