Bekijk Poll Resultaten: Ben jij Parelli fan?

Stemmers
68. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

41 60,29%
  • Nee

11 16,18%
  • Neutraal

15 22,06%
  • Geen mening

1 1,47%
Pagina 8 van de 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 180

Topic: Bijna allemaal Parelli fans?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006

Re: Bijna allemaal Parelli fans?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    Nee Valerie, ik meende het, vindt wat je verteld boeiend.
    Mee too. Me heel erg too
    me ook very much
    Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst & NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be

Actief Forumlid valerie's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005

Ik wordt er helemaal verlegen van!!! Mijn paard kan nog bijna niks hoor!!!

Als gedrag als babbelonderwerp zoveel animo kent moeten we misschien eens een gettogether plannen (zonder paarden?) Onbeperkt filosoferen over paarden en gedrag met een aantal geinteresseerden lijkt me een verademing (mijn man rent altijd na 10 minuten gillend weg). Of is dat reistechnisch gezien onmogelijk?
    "Vrijheid betekent verantwoordelijkheid, daarom zijn veel mensen er bang voor." Anoniem

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006

ha ha ! een paard kan alles al, wij moeten alleen nog leren hoe het hem te vragen

Ik heb net clicker training gedaan met mijn kater Lucky voor het eerst, en hij had al direct door dat hij de target (kookwekker lijkend op citroen) moest aanraken met zijn neus, waar ik hem ook neerzette als ik 'raak' zei!
    Geweldig, hij leert het echt sneller dan dan de honden!

btw...
    Uiteraard wil mijn kater ook graag bij me zijn en dingen voor me doen zonder eten... sterker nog, hij laat zijn eten staan om bij mij te zijn.
    Het clickje/snoepje maakt hem gewoonweg duidelijk wat ik nu bedoel met mijn stomme kookwekker...
    dit laatste voor 'dear Rutger' die alle dieren welke iets leren door clicker/snoepje van vraatzucht beschuldigd
    Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst & NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be

Aangemeld
    Nov 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Equihof
    ha ha ! een paard kan alles al, wij moeten alleen nog leren hoe het hem te vragen
    Correctie: IK kan nog bijna niks

Ik had net mijn broer aan de lijn en we waren samen aan het mijmeren over hoe geweldig clickertraining wel niet is. Hij vond het mooiste eraan dat zijn hond scotty er zo vindingrijk door wordt, hij gaat vanalles bedenken om maar "Ja" (click) te horen... terwijl straffen hooguit oplevert dat iemand niks meer bedenkt "want dat zal toch wel weer straf opleveren".

't is gewoon communicatie, je kunt voortaan gewoon zeggen wélk gedrag je goed vindt.

mijmerdemijmer haha
    "Vrijheid betekent verantwoordelijkheid, daarom zijn veel mensen er bang voor." Anoniem

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Hij vond het mooiste eraan dat zijn hond scotty er zo vindingrijk door wordt, hij gaat vanalles bedenken om maar "Ja" (click) te horen... terwijl straffen hooguit oplevert dat iemand niks meer bedenkt "want dat zal toch wel weer straf opleveren".
    OOOW Valerie.. dát is idd een hele gave 'conclusie' .. die onthoud ik!!

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    OOOW Valerie.. dát is idd een hele gave 'conclusie' .. die onthoud ik!!
    Ik vond clickeren in het begin maar niks, had dan ook altijd zo'n gevoel alsof ik een wandelende snoepzak was. Maar...zoals met zoveel dingen, moet je het vaak eerst ervaren voordat je er een mening over kunt vormen. Ik zie nu echt de waarde van clickeren in en vind Valerie's conclusie dan ook een hele mooie conclusie.

Oh, en ik wacht ook nog steeds op de conclusie van Rutger
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Aangemeld
    Nov 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
    Oh, en ik wacht ook nog steeds op de conclusie van Rutger
    Die is vast al weer afgehaakt wegens niet kernachtig genoeg , wie weet wil hij wel een eigen methode ontwikkelen en nog rijker worden dan Parelli himself!!!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door valerie
    Correctie: IK kan nog bijna niks

Ik had net mijn broer aan de lijn en we waren samen aan het mijmeren over hoe geweldig clickertraining wel niet is. Hij vond het mooiste eraan dat zijn hond scotty er zo vindingrijk door wordt, hij gaat vanalles bedenken om maar "Ja" (click) te horen... terwijl straffen hooguit oplevert dat iemand niks meer bedenkt "want dat zal toch wel weer straf opleveren".

't is gewoon communicatie, je kunt voortaan gewoon zeggen wélk gedrag je goed vindt.

mijmerdemijmer haha
    exactemundo !

en exactemundo

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door valerie
    Die is vast al weer afgehaakt wegens niet kernachtig genoeg , wie weet wil hij wel een eigen methode ontwikkelen en nog rijker worden dan Parelli himself!!!

Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006

Waarom is dat eigelijk altijd?

Komt iemand op een forum (maakt niet uit welk eigenlijk), begint alles en iedereen waar ze geen ervaring mee hebben af te kraken en vervolgens gaan ze inhoudelijk nergens op in en verdwijnen dan weer?

Dat we nog moeite doen...

Maar ik kan me keer op keer weer zo ergeren aan mensen die hetgeen waar ze zich niet eens in verdiept hebben noch ervaring mee hebben liggen af te kraken... of het nu gaat om NH, Klassieke Dresuur, vegetarier zijn, rauw voeren aan honden en katten, barefoot trimming... noem maar op.
    Altijd weer wordt je de kop afgebeten omdat je iets aan het doen bent waarmee je de natuur wil benaderen/minder benadelen.

Dat is toch gek, of niet?

Kijk, ik heb me bijv niet verdiept in jumping... nou dan ga ik bepaalde springtrainingen ook niet afkraken zo van; ja, zo leert een paard niet springen, dat moet je zo en zo doen... blah blah.
    Jeetje, I do not know and I do not care...

Ik houd me gewoon met mijn eigen ding bezig en zoek mensen en dieren uit om van te leren die me kunnen helpen mijn ding te perfectioneren/aan te passen.... can't we just all get a long?

tis wat anders als iemand naar mijn mening zijn dieren mishandeld... dan zeg ik er wel wat van.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Hahaha, Josepha, ik vrees dat je je dan kunt blijven ergeren

Bij ons hebben ze voor dit soort mensen een spreekwoord: "Wat de boer niet kent, vreet ie niet"

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006

zo zie je maar weer... alles wat ik niet ken wil ik proberen

Aangemeld
    Nov 2005

zo zie je maar weer... alles wat ik niet ken wil ik proberen
    Misschien is dat wel de beste instelling!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006

vind ik toch... maar wat de boer niet kent eet ie niet en dan krijg ik steeds ruzie met die boer...

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    41

maar wat de boer niet kent eet ie niet en dan krijg ik steeds ruzie met die boer...
    Zeker als je moet koken.

Pagina 8 van de 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten