Ik geloof dat ik het nog het meeste eens ben met mijn naamgenote!
Vooral dit stukje:
Verder is er iets in jou manier van redeneren waar ik overeindstaand nekhaar van krijg.. Ik voel me aangesproken/aangevallen, maar kan mijn vinger er niet helemaal op krijgen... dit ondanks dat ik overigens allesbehalve een die-hard-natural/pnh-er ben... zit geloof ik nogal aan de zijlijn als het gaat om aanhangen van wat voor 'goeroe' (let op de aanhalingstekens !! ) dan ook.. dus dat is het niet...Ik denk dat niemand hier, en iedereen die met paarden omgaat, nooit wil/kan stoppen met leren over paarden, en iedereen zoekt verder naar meer info, methodes, blabla. Lijkt me nogal vreemd om daarmee te stoppen, aangezien er steeds nieuwe informatie/methodes komen en er overal wel wat nuttigs bij zit. Behalve als je je ervoor afsluit, zoals jij voor Inge Teblinck en clickeren.
Vind geloof ik dat je nogal arrogant en aanmatigend bent in je uitspraken, terwijl je daar nu juist anderen van beschuldigd...
Nou goed... om het risico op off-topic te vermijden...
Ik ben dus geen die-hard-natural .. doe van alles wat... Doe voornamelijk elke dag bijleren vanuit allerlei verschillende hoeken, probeer naar al die hoeken met open vizier te kijken en niet te veroordelen, maar te gebruiken wat in de combi Nienke-Brutus goed lijkt te werken...
Bladwijzers