Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 54

Topic: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

  1. #16

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Als je auto een tientonner aankan

    Ik kom niet uit midden NL en ben totaal richtingsloos, maar ruimte opvullen (en kwekken) kan ik best wel.. 'K zou dan op zich wel met 't bussie (trein is ook fijn) wel richting de bewoonde wereld kunnen gaan.
    Oh dan zou ik moeten blijven knorren zeker, past dat nog?
    Haha wedden dat ik dan mijn mond denkbeeldig afgetaped heb omdat ik niks durf te zeggen

    (edit, nee ik ben dom, hier stond iets doms, maar ik kan januari en februari niet uit elkaar want ik ben een beetje IQ-loos dus vandaar)

  2. #17
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
    Als je auto een tientonner aankan

    Ik kom niet uit midden NL en ben totaal richtingsloos, maar ruimte opvullen (en kwekken) kan ik best wel.. 'K zou dan op zich wel met 't bussie (trein is ook fijn) wel richting de bewoonde wereld kunnen gaan.
    Oh dan zou ik moeten blijven knorren zeker, past dat nog?
    Haha wedden dat ik dan mijn mond denkbeeldig afgetaped heb omdat ik niks durf te zeggen

    (edit, nee ik ben dom, hier stond iets doms, maar ik kan januari en februari niet uit elkaar want ik ben een beetje IQ-loos dus vandaar)
    Gezellig! Mijn auto (nouja die van mijn moeder) is heel sterk, dus maak je geen zorgen
    Kan je toevallig autorijden? Dan zouden we namelijk allebei de helft kunnen rijden.
    En als je met de trein richting amersfoort zou willen komen ben ik dolblij
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  3. #18
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Zijn er nog mensen die mee willen rijden op de route Hoogeveen - Meppel - Zwolle etc?
    Ben vooralsnog in mn uppie

  4. #19
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Ik kan op zich ook nog wel een lift gebruiken, vanuit Wijchen (iets voorbij Nijmegen).
    Nicky, hoe laat wilde jij gaan? En heb je nog plek?

  5. #20

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Nicky, ik kan niet autorijden, kan wel heel goed commentaar geven op de bestuurder (volgens mijn moedr)


    Als Sandra een sterke auto heeft, kan ik mss daar beter mee rijden, dan hebbie nog plek voor Marja (en hoef ik niet zo lang in die stinktrein)
    Maakt mij geen aars uit, van mij part gaan we fietsend.

  6. #21
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Ik heb in principe plek voor 5 mensen in de auto, dus je kan mee Marja. Alleen was ik van plan om Ebby en Tinky op te halen in Den Bosch, als jullie allemaal uit Nijmegen komen is het toch handiger om naar Nijmegen te rijden natuurlijk.
    Kan jij toevallig autorijden? Dan kunnen we afwisselen, want 2,5 uur achter elkaar vindt ik wel érg veel.

    Ohja en Nienke, je mag nogsteeds meerijden hoor! Ik kan me wel voorstellen dat Sandra handiger voor je is alleen.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  7. #22
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Hmmm ik kom niet echt uit Nijmegen, van jou uit bekeken woon ik áchter Nijmegen, en van mij uit bekeken is het een eind om als ik eerst naar Nijmegen moet rijden, om vervolgens af te zakken naar Valkenswaard. En via Den Bosch is ook een eind om...

    Ik kan wel autorijden, maar doe dat liever niet 's avonds laat dus vandaar dat ik hoopte op een lift...

    Ik denk dat het dan misschien toch handiger is als ik gewoon zelf rij...

  8. #23
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Hmmm ik kom niet echt uit Nijmegen, van jou uit bekeken woon ik áchter Nijmegen, en van mij uit bekeken is het een eind om als ik eerst naar Nijmegen moet rijden, om vervolgens af te zakken naar Valkenswaard. En via Den Bosch is ook een eind om...

    Ik kan wel autorijden, maar doe dat liever niet 's avonds laat dus vandaar dat ik hoopte op een lift...

    Ik denk dat het dan misschien toch handiger is als ik gewoon zelf rij...
    Ja dat weet ik ook niet zo precies. Voor mij is het een uur om als ik eerst naar nijmegen rijdt, dus dat doe ik niet als ik alles zelf moet rijden.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  9. #24
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Waar woon jij dan Nicky? Ik dacht ergens in de buurt van Lunteren, maar dat kan niet want dan zou het geen uur om zijn om via Nijmegen te rijden...

  10. #25
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Nog een vraag hoe zat het ook weer met het drinken? moeten we dat ook zelf voorzien of wordt er samengelegd of zo?

  11. #26
    Actief Forumlid Ebby's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    738

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
    Kan je toevallig autorijden? Dan zouden we namelijk allebei de helft kunnen rijden.
    Uhm, ik wil best rijden, maar ik heb 1. geen rijbewijs (wel voor de 1pk, ooit op de manege gehaald) en presteerde het twee jaar geleden om mijn vaders auto tegen de enigste zwerfkei in de hele omgeving op te parkeren en heb sindsdien geen stuur meer in mn handen gehad...
    Dus geen goed idee .

  12. #27
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ebby
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
    Kan je toevallig autorijden? Dan zouden we namelijk allebei de helft kunnen rijden.
    Uhm, ik wil best rijden, maar ik heb 1. geen rijbewijs (wel voor de 1pk, ooit op de manege gehaald) en presteerde het twee jaar geleden om mijn vaders auto tegen de enigste zwerfkei in de hele omgeving op te parkeren en heb sindsdien geen stuur meer in mn handen gehad...
    Dus geen goed idee .
    Hahahahaha laten we dat maar niet doen inderdaad
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  13. #28

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Ik kom niet, blijkbaar heb ik andere plannen

  14. #29
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    46
    Berichten
    2.511

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    En ik moet ook waarschijnlijk afzeggen. Frances gaat zo goed als niet en ik mag de auto van mn ouders niet lenen. Zit dus zonder vervoer. En om nu met de trein en bus te gaan heb ik geen zin in, zeker niet 's avonds terug.

    Het is niet helemaal zeker, maar houd er maar rekening mee dat wij er dus ook niet zijn.

  15. #30
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: Nieuwjaarsdiner 27 jan. TAPAS in Valkenswaard!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jess
    En ik moet ook waarschijnlijk afzeggen. Frances gaat zo goed als niet en ik mag de auto van mn ouders niet lenen. Zit dus zonder vervoer. En om nu met de trein en bus te gaan heb ik geen zin in, zeker niet 's avonds terug.

    Het is niet helemaal zeker, maar houd er maar rekening mee dat wij er dus ook niet zijn.
    Hee, ik heb een plek over in de auto als je wil én zou er heel graag iemand bij willen hebben die al vanaf Utrecht meerijdt. Zou dat een oplossing zijn?
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •