Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Havens of St. Hippolyt

  1. #1
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    46
    Berichten
    2.511

    Havens of St. Hippolyt

    Ik zit te twijfelen welk voer ik Shiva nu moet geven. Ik was enthousiast over St. Hippolyt, na wat ik hier allemaal heb gelezen. Maar dat moet ik wel van ver halen.
    En het lijkt me erg leuk om er gelijk een bezoekje aan Marianne van te maken, maar Havens kan ik bij ons om de hoek halen.

    Het probleem is dat ik geen eigen auto heb. En Havens kan een stalgenootje voor me meenemen.

    Is Havens ook goed om te voeren? Het is 100% natuurlijk.

  2. #2

    Re: Havens of St. Hippolyt

    Tja.. in principe is natuurlijk alle voer 'natuurlijk' - het bestaat tenslotte grotendeels uit granen en andere plantaardige toevoegingen.
    Het verschil is echter dat voer bewerkt wordt, dus of het wordt verhit waardoor in het proces essentiƫle stoffen verloren gaan of er worden allerlei conserveringsnummer-stoffen toegevoegd om de houdbaarheid te verlengen. In die zin is dus buiten Hippolyt en Dodson & Horell die het voer niet verhitten boven 30 graden, geen enkel voer echt natuurlijk.
    Ook in de toevoegingen van vitaminen en mineralen zit een verschil: Hippolyt en Dodson&Horrell maken alleen gebruik van biologisch goed opneembare stoffen. De andere voersoorten zijn over het algemeen chemisch en minder goed opneembaar.

    Wil je dus optimaal voeren ( en dan geef je ook minder), dan ligt de keuze voor de hand.
    Maar daar is dus niet mee gezegd dat Havens, of Pavo (Nature's best Enjoy is behoorlijk goed spul) niet goed zouden zijn.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  3. #3
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    46
    Berichten
    2.511

    Re: Havens of St. Hippolyt

    Aha, thanx, dat wist ik niet.
    Tja, ik wil wel optimaal voeren, zeker omdat ze nu, in de winter, toch op stal staat.

    Dat wordt dan toch een keer naar jou rijden Marianne. Eens kijken of ik binnenkort de auto van mn ouders kan lenen.
    Moet je bestellen bij die man? Ik zal ook eens vragen wie er bij mij op stal ook wilt hebben.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •