zelf heb ik het altijd toch zooooooo moeilijk als iemand vraagt wat PNH nu precies inhoudt. dat was vroeger geen probleem, dan vertelde je even en na een minuutje of 3 haakten ze af of veranderden ze van onderwerp. welnu, ik ben niet geboren met het geweldige talent om alles wat je verteld zo sappig uit te leggen dat men blijft luisteren en misschien zelfs interesse krijgt. op zich is dat niet erg,maar nu ik al een tijdje bij de eigenaars van arramis rij hebben zij soms toch wel eens behoefte om een goede uittleg te krijgen bij het NH gebeuren. dan zeg ik meestal zo iets van, vertrouwen winnen, samen werken, respect, lichaamstaal, wijken voor druk,, dus de meest belangrijk dingen erin, maar het wordt toch zo'n onsamenhangend verhaal.
vandaar dat ik eens een goede omschrijving of zo zou willen lezen, dan kan ik hierop mij baseren om iets uit te leggen.
heimelijk ben ik wel trots me zelf omdat ik een normal interesse heb doen krijgen, ze wil men pakket eens lenen om er bruikbare dingen uit te halen. dit door de vooruitgang die ze arramis heeft zien maken in korte tijd. maar jammer genoeg krijgt ze van mij niet veel soeps te horen, alleen samenhangende saaie verhalen.
ongeveer zoals dit, lang, saai, onsamenhangend, tjongejonge, wat gaat dat toch nog worden met mij????
Bladwijzers