Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 34

Topic: bij wie zou ik moeten zijn?

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Re: bij wie zou ik moeten zijn?

Ja, wat Marianne schrijft daar gaat me een lichtje bij branden, de haaranalyses werden elders gedaan. Gerrit Zomer.....De G klopt dacht ik wel, maar de naam zegt me verder niks. Ik moet dat echt even navragen, want ik was er niet direct bij betrokken. Goed hé Trea dat het meteen onderweg is. Weet je volgende week meer. Heb je mooi een basismeting.

jiske
    Guest

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Ik heb centrum dezon gebeld en ze doen haaranalyse. Ik mag een paar maanharen met wortel opsturen en dan hoor ik volgende week wat de uitslag is van het onderzoek.

Thank you all!

Wat kost dat?

Ja... heel in de verte rinkelt een belletje... ik weet het nog niet 100% zeker maar ik geloof dat het best eens Gerrit Zomer zou kunnen zijn... nee, toch niet,... dat is een natuurgeneeskundig therapeut en degene die ik bedoel is een 'echte' paardenarts...
    tss.. dat geheugen van me laat m in de steek, stom..
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Gerrit zomer is wel degelijk een klassieke dierenarts die echter jaren bezig is met zich nog meer te verdiepen in alternatieve geneeswijzes.

Trea ik vermoed dat je het verhaal van ons Carson kent?

Deze winter het ultieme laatste bewijsje. Zijn wintervacht is voor het eerst in zijn leven zacht als fluweel zonder die lange witte varkensharen.

Ben errrrrug tevreden over Gerrit en hij komt nu jaarlijks voor de eigen paardjes en de pensionpaarden.
    Parelli Natural Horsemanship:
    Waarom we begonnen zijn met paarden

kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door haidi
    Gerrit zomer is wel degelijk een klassieke dierenarts die echter jaren bezig is met zich nog meer te verdiepen in alternatieve geneeswijzes.

Trea ik vermoed dat je het verhaal van ons Carson kent?

Deze winter het ultieme laatste bewijsje. Zijn wintervacht is voor het eerst in zijn leven zacht als fluweel zonder die lange witte varkensharen.

Ben errrrrug tevreden over Gerrit en hij komt nu jaarlijks voor de eigen paardjes en de pensionpaarden.
    Hmmm ik weet niet Haidi.. Is Carson jullie veulen wat zo allergisch reageerde op brokjes??
    Wat doet Gerrit precies voor/met jullie paarden?

yep, eiwit en fructaan gevoelig en dus een echt paardse spijsvertering

even gekopieerd want had hier een verslag neergezet vorig jaar.

eerste verslag vind ik niet terug maar dmv een lecher antenne gaat hij de energiestromen in elk orgaan af. Dit doet hij ter hoogte van de nek waar alle punten bij elkaar komen. Accupunctuur werkt hier niet omdat de punten zo dicht bij elkaar liggen dat men verkeerd kan prikken. Maar hier komen dus wel alle energiestromen samen.

De paarden vallen in de meeste gevallen gewoon in slaap na een tijdje. De eerste minuten zijn ze wat onrustig omdat ze gekke dingen voelen in hun lichaam maar na enkele minuten relaxen ze echt. Zowel wij met de 5 paarden als kennissen van ons met een enorme levendige hengst stonden te slapen tijdens de sessie!

Afhankelijk van wat het resultaat is, bepaalt Gerrit de medicatie: klassiek, homeopatisch, reiki,....

Ik kan Gerrit alleen maar aanraden!

dit heb ik wel teruggevonden

Maandag is hij terug geweest om onze 2 "zieke" paarden opnieuw uit te lezen. Het was 3 maanden geleden dat hij voor het eerst kwam en medicatie voorschreef.

Intussen is de kuur netjes uitgegeven en we merkten bij ons veulen heeeel veel verschil maar het was nog afwachten of de organen zich hadden hersteld.

Goed nieuws voor hem: volledig genezen: pancreas, blinde darm, dunne darm, nieren, bijnieren, lever allemaal gezond verklaart!

Mijn oudste meisje daartegen haar hart doet het niet zo goed. ZE heeft enorm veel energie gebruikt om de ontsteking en schimmel in haar baarmoeder weg te krijgen. Dit heeft wat van het hart gevraagd maar dat ik ook een logisch verschijnsel en kan gelukkig opgelost worden! Ze krijgt 1 homeopathische middel.

Het grappige is dat hij reeds op voorhand kon zien dat er iets niet pluis was met het hart en eventueel iets met de longen. Er zijn op haar schoft en een streep op haar klank, heel fijne lange haartjes zichtbaar in de zomervacht. De schoft duidt op het hart en de flank op de longen.

De longen en bijlongen waren echter heel goed maar ze kucht wel 2 keer nadat ze even heeft gedraafd als de kudde loopt. Dit komt dan weer van het hart en het kuchen zal ook waarschijnlijk stoppen door de medicatie.

Het was weer heel erg leerrijk en ik sta nog steeds verwonderd te kijken bij hoe rustig Gerrit altijd is en wat een kalmte hij uitstraalt en hoe de paarden daarop reageren. Zelfs wij waren ontspannen achteraf
    Parelli Natural Horsemanship:
    Waarom we begonnen zijn met paarden

kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!

Gerrit zomer is wel degelijk een klassieke dierenarts
    Volgens mij vergis je je.. hij noemt zichzelf ook geen homeopatisch of natuurgeneeskundig ARTS. Zou hij dat wel doen terwijl hij geen arts is, is hij strafbaar tenslotte. En iedereen die zich verdiept in natuurgeneeswijzen mag zich natuurgeneeskundig therapeut noemen, die titel is niet beschermd.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Joh, heb jij even mazzel, eerdaags begint het verharingsseizoen weer. Dé manier voor een paardenlichaam om zich van alle overtollige stoffen uit het lichaam te ontdoen ! Wanneer je hem dan in die periode ook nog lekker van de paardenbloemen laat grazen, komt het vanzelf goed ! En nog helemaal gratis ook !

Ik zal je eens zeggen.. bij Enya lagen vandaag alweer veel losse haren op de vacht.. sjeee, nu al.

Bij Poca ook.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Hier ook haren los!

Trea... heb je al wat teruggehoord van Centrum de Zon??

Nee, nog niet. Ze waarschuwden me al dat het "volgende week" ging worden. Ik ga het wachten nooit leren.
    Wachten op de "baluitslag" van Troy
    Wachten op de papieren van Troy
    Wachten op de uitslag van centrumdezon
    Wachten op mijn zadel
    wachten op dvd's van Chris..

Boehoehoe

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ach je bent nog zoooooo jong, nog zoveel levenslessen te leren...
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Uitslag al binnen van z'n haartest?