Oké, nog een nieuwe mogelijke datum: zondag 13 mei.
Laat maar horen wat jullie voorkeur is:
18 maart
1 april
13 mei
Oké, nog een nieuwe mogelijke datum: zondag 13 mei.
Laat maar horen wat jullie voorkeur is:
18 maart
1 april
13 mei
Ik ga voor 13 mei. Defenitly!
Oh grmbl ik was gisteravond iets té enthousiast, ik kan namelijk zélf niet op 13 mei!!!!
Dan zit ik -als alles doorgaat- in Zweden...
AAAAHHHH, we're doomed.....
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Sorry dat ik nog niet eerder gereageerd heb. Ik ben druk met ons nieuwe huis, vandaar dat 13 mei voor mij het beste uitkomt. Maar dat blijkt voor anderen weer lastig... Ik heb 13 mei in elk geval met een vraagteken in mijn agenda gezet. Ik wil dan wel twee lessen.
Helaas, 13 mei ben ik er dus zelf niet, dus dat is geen optie.
Nou dan gaat het denk ik niet meer lukken in maart of april...
He wat jammer Marja, zeker met al jouw inspanningen. Zou het voor 18 maart wel lukken? Want eén les kan ik er dan tussen al het kluswerk nog wel inproppen. en Olga heeft nog niet gereageerd, die wil ook zeker een les. Ik ga haar wel even aansporen iets van zich te laten horen!
Volgens mij hebben we voor 18 maart:
Marja
Petra
Lieke (indien vervoer)
Sanne
Olga (?)
We moeten er 8 hebben, dus dat gaan we ook niet redden zo te zien.
Ik zal Wim eens polsen of hij in juni of juli tijd heeft!
Dat duurt nog wel even, maar wellicht krijgen we dan wél genoeg mensen bij elkaar.
ik denk dat juni of juli wel beter uitkomt. Misschien ook voortrea en/of isla als hun nog intresse hebben.
ja, ik ook! Twee lessen. Als het later wordt, kan dat ook best, kan ik nog even oefenen met trailerladen!
Oké update:
In maart en april, dat gaat dus niks meer worden. In mei ben ik zelf weg en als ik wat organiseer, ben ik er graag zelf bij.
Dus: nieuwe data, allemaal zondagen:
24 juni
8 juli
15 juli
Roept u maar! Graag onder vermelding van het aantal lessen dat je wilt, voor de overzichtelijkheid.
Ik heb tot nu toe alle dagen als voorlopig in mijn agenda gezet. Wanneer zich een definitieve datum begint af te tekenen, moet ik dat nog wel even regelen met degene die mij gaat vervoeren, dus klein voorbehoud. Een a twee lessen (en bij twee lessen graag niet direct na elkaar ).
Voor mij is alleen 15 juli een probleem. Dan ben ik waarschijnlijk in het warme Frankrijk. De andere dagen kan ik gewoon.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Ik heb in principe ook wel interesse in 2 lessen. Maar ik heb mijn rooster nog niet. Ik hoop snel.
Dan gaat bij deze dus de voorkeur uit naar 24 juni of 8 juli en op deze dagen zouden kunnen:
Marja 2 lessen
Sanne (indien vervoer) 1 of 2 lessen
Petra 1 les
Trea (indien vrije dag) 2 lessen
Nog vraagtekens:
Lieke?
Olga?
Saskia?
Vergeet ik nou niemand?
Bladwijzers