Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: Mishandelde pony

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Re: Mishandelde pony

Ik denk dat ik jullie een beetje een verkeerd beeld heb gegeven van deze pony

Het is al een tijd geleden dat ze mishandeld is geweest, en ze weer mensen gewoon aant worden.

Het zijn vooral erg lawaaierige geluiden en opdringerigheid waarvan ze niet houdt.

En het is zeker de bedoeling niet van der te dwingen iets te doen.
    Don't lose your grip on the dreams of the past
    You must fight just to keep them alive

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door shaktike
    Ik denk dat ik jullie een beetje een verkeerd beeld heb gegeven van deze pony
    Dat geeft niet. Al is het beter gesteld met deze pony dan we denken, dan nóg zijn deze tips enorm waardevol voor dit dier.

Hiermee bedoel ik dat als jij toepast wat hier omschreven wordt (met alle goede bedoelingen) zal dit precies zijn wat dit paardje nodig heeft.

Ervan uitgaande dat hetgeen JIJ ziet (als onervaren horsereader) slechts het topje van zijn trauma's zijn, en de rest heel goed onder de oppervlakte kan liggen smeulen waarin jij nu (nog) geen erg hebt.

Dat komt er wel iut als je denkt dat het allemaal wel goed zit, je erop gaat rijden en je eraf gegooid wordt, je gaat wandelen en ineens een bokkend achterbeen in je gezicht krijgt. En dan... krijgt het paard de schuld, want hij HAD toch geen trauma's meer?

Pas als jezelf heel ervaren bent in het "lezen" van paarden, kun je iets dieper kijken. ik denk dat er veel smeult bij dit paard en op een goede (of slechte) dag kom je het tegen.

Dus deze tips en alle voorzichtigheid en vriendelijkheid waarover gesproken wordt is ó zo belangrijk!
    Ook voor dit paardje waarmee het allemaal niet zo ernstig is als wij denken.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

uhu

We zien wel hé. Ik heb Kim een pb gestuurd om te vragen of ze wil komen helpen. Maar da was al bena ene weke geleden en kheb nog niks terug gehad

uhu

We zien wel hé. Ik heb Kim een pb gestuurd om te vragen of ze wil komen helpen. Maar da was al bena ene weke geleden en kheb nog niks terug gehad
    Dan stuur je gelijk nog een pb. Soms raken ze kwijt in cyberspace

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    uhu

Dan stuur je gelijk nog een pb. Soms raken ze kwijt in cyberspace
    Dat zal ik dan eens gelijk gaan doen se!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten