Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: verhoudingen tussen weide-maatjes

  1. #16
    Actief Forumlid werner's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2004
    Locatie
    Duffel (Belgiƫ)
    Berichten
    164

    Re: verhoudingen tussen weide-maatjes

    K-trien, gelukkig is de situatie verbeterd.
    Gisterenavond is ons shetje aangekomen (foto zie succesverhalen) om Rufus gezelschap te houden.

    Ik hield mijn hart vast, want zo'n kleintje zou wel eens vlug een serieuze trap kunnen incasseren (ik had Rufus eens op de vorige stal in een wei gezet met zijn twee buren, amaai, dat gaf vuurwerk, heb hem er terug moeten weghalen of hij vermoorde die arme stakkers nog).

    Shetje (dat we Jommeke gedoopt hebben) in het halfdonker bij Rufus gelaten en dat klikte direct. Je zag hem zo opfleuren (eindelijk heeft hij deze nacht zijn hooi opggegeten dat er al een week onaangeroerd lag).
    Deze ochtend is hij zelfs voor het eerst in de stal gegaan (omdat die kleine dat zonder pardon voordeed en hij wou niet onderdoen heh).

    Toen ik er voor vertrek naar school/werk met onze Jelle naar ging kijken (hij lag al te slapen gisteren toen ze Jommeke brachten), ging Rufus eens met zijn bloot gebit dreiegn naar de shat, maar die maakte prompt een geluidje en zwierde beide achterbenen naar zijn hoofd. Die ukkepuk gaat hier nog de alfa worden
    Als je altijd doet wat je gedaan hebt, krijg je altijd wat je gekregen hebt...

    Mensen die ergens in slagen zijn dromers die hebben blijven doorzetten...

  2. #17

    Re: verhoudingen tussen weide-maatjes

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door werner
    Die ukkepuk gaat hier nog de alfa worden
    Amai da moet beter als Tv geweest zijn... zon paard dat niet wilt onderdoen voor zen kleine broeder en dan die kleine shet die zijn beentjes in de lucht werpt
    ma tis zoals parelli het zegt... tzijn vaak ni de sterkste paarden die alfa zijn maar degene met die uistraling. ja joh ik zie jommeke al alfa worden, dan ga je je paard van de wei halen en moet je die shet ontwijken voor je aan je paard geraakt sebiet smeden ze nog snode plannen tegen jou
    The moment at which we aren't creating the opportunity to make mistakes, we're making one ourselves...

  3. #18
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: verhoudingen tussen weide-maatjes

    Leuk Werner, dat je nu gezelschap voor Rufus hebt! Fijn ook dat Jommeke al meteen zo'n goed effect heeft op Rufus (durft de stal in, eet weer hooi).

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •